howieD Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Hei Jeg har et problem ved visning av et bildegalleri, og problemet gjelder at hvis man går direkte til galleriet , så virker det, men velger man å se galleriet ved å velge fra menyen som vist i koden nedenfor, så ser man ingenting. Hovedsiden. Noen som har noen anelse? <head> <?php if (!empty($_GET['s']) && fopen($_GET['s'].'.inc', "r")) $s = $_GET['s']; else $s = 'forsiden'; ?> <title>Elisabeth og Håvard</title> Menyen: <a href="index.php?s=roma">Roma</a> Dette er koblet til menyen: <div id="innhold"> <?php $dispatch['forsiden'] = './forsiden.inc'; $dispatch['roma'] = './Gallerier/Roma/gallery.html'; $dispatch['vatikanet'] = './vatikanet.inc'; include $dispatch[$s]; ?> </div> Endret 4. november 2006 av Haavard82 Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Vet desverre ikke svaret, men kanskje du kan hjelpe meg litt? Jeg er på utkikk etter et bildescript helt likt som det du benytter der. Har du lastet det ned eller har du laget det selv? Lenke til kommentar
howieD Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Vet desverre ikke svaret, men kanskje du kan hjelpe meg litt? Jeg er på utkikk etter et bildescript helt likt som det du benytter der. Har du lastet det ned eller har du laget det selv? 7215626[/snapback] Jeg bruker dette: http://www.flashrelief.com/thumbgallery/features.html Det har en god del funksjoner, og det er jo helt konge. ser bra ut, og er enkelt i det store og det hele. Men jeg trenger fortsatt hjelp Det vil ikke vises når jeg åpner det slik jeg har beskrevet i starten av tråden. Virkelig frustrerende Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Kontroller forskjellen på stor og liten bokstav. Dette har mye å si når det gjelder php. Anbefaler å bruke kun små bokstaver, for å ungå problemer. Lenke til kommentar
howieD Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Kontroller forskjellen på stor og liten bokstav. Dette har mye å si når det gjelder php. Anbefaler å bruke kun små bokstaver, for å ungå problemer. 7222642[/snapback] Jeg kjøpte v2.0 , og det fikset alt. Hjemmesiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå