Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

TES: Hvordan får jeg tak i alle smykkene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det andre steder man kan robbe og få litt cash a?

7262289[/snapback]

Slottene. Husk Invisibility & Chameleon! Potions of Speed hjelper også hvis du blir oppdaget.

7263449[/snapback]

Men når jeg bruker invisibility så er det så møkk at den går bort når jeg åpner noe, feks en kiste..

Lenke til kommentar
Men når jeg bruker invisibility så er det så møkk at den går bort når jeg åpner noe, feks en kiste..

7278398[/snapback]

Det er det som er meningen. Det hadde vært ubalanserende av dimensjoner hvis du kunne forblitt totalt usynlig i f. eks. 60 sekunder uansett hva du gjorde. Ingen kunne angripe deg, ingen kunne se at du stjal noe, etc. Det er dette man har Chameleon for - hvis du får 100 % Chameleon, så er dette det samme som Invisibility, men den går ikke vekk hvis du gjør noe. 100 % Chameleon er dog utrolig kjedelig, av nevnte grunner.

Lenke til kommentar

Endre til hva da? Jeg vil slå den helt av, ikke bare flytte den til et annet sted.

Alternativt kan den defineres til en tast som ikke finnes på mitt tastatur, tysk dobbel-s for eksempel...eller det velkjente tradisjonelle kinesiske tegnet Mann-Som-Bor-I-Hus-Som-Er-Belånt-Til-Halveis-Opp-I-Annen-Etasje.

Edit:

Vil QuickLoad=FFFFFFFF funke?

Endret av Kahuna
Lenke til kommentar
Tror det vil funke å bare slette nøkkelen. Du kan jo prøve deg fram :)

7283660[/snapback]

Nå prøvde jeg aldri å slette akkurat den nøkkelen men jeg slettet et par andre nøkler ( startanimasjonene) og var i ferd med å bli ganske pissed da de hele tiden dukket opp igjen i .ini fila. Før jeg ble voldelig fant jeg heldigvis ut at trikset var å bare slette verdien, ikke selve nøkkelen. Kan se ut som om spillet gjenoppretter savnede nøkler, sletting funker med andre ord dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...