Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

TES: Hvordan får jeg tak i alle smykkene?

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg er thiefe i Oblivion og elsker å luske rundt om natten og stjele ting :p

Har også vært innom han fyrn som selger smykker i Imperial City og tatt det meste. Men greia er at hver gang jeg trykker på han for å kunne kjøpe noe av han, så har han mange dyre smykker som jeg ikke finner, ikke er de i skuffene der eller skapene rundt om i butikken...

Noen som vet hvordan jeg kan få tak i dem?

EvenruD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ahhh det suger :p

Vet dere om no anna sted der man kan tjene litt på å være thiefe?

Og jeg husker at jeg kunne stjele fra folk før uten av de våkna/oppdaget det (på første karakteren) men har glemt det nå :hmm: hva skal jeg gjøre for å få til det?

7215623[/snapback]

være i sneak og trykke på folkene. du bør ha høy sneak skill

Endret av oblivion_-__
Lenke til kommentar
ER sugent at ikke "vendor chest" er i spillet slik som det var i Morrowind. Vendorkistene finnes vel fysisk i spillet, men de er ikke tilgjengelige.

7222537[/snapback]

Er du sikker? Jeg tror ikke det er slik. Hvis det er slik, skal du kunne finne dem i Construction Set.

Lenke til kommentar
Ting kjøpmennene har til salgs (vendor chest?) har blitt flyttet til "interior cell" *nettopp* fordi at folk ikke skal kunne snike seg inn om natta og stjele alt de har lyst på...

7227549[/snapback]

Nettopp, og det er en dum ting. Ikke realistisk i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Det er greit at ikke alt kan stjeles fra butikkne, da ville det vært for lett å skaffe seg penger.  Det er nok av ting å stjele uansett. 

Noe av det beste med Oblivion er at man kan faktisk være tyv og tjene godt på det!

7229604[/snapback]

I morrowind var det stas å være tyv. Der trengte man ikke organisere seg for å få solgt godene heller.

Interior Cell som dere snakker om, hva er det?

7229665[/snapback]

Interior Cell er en "innebygning". F.eks. et hus, ei hule eller noe slikt.

Endret av Loerand
Lenke til kommentar

Du finner dem ikke, det er det som er poenget. Kanskje du kan se på innholdet fra construction kit eller no?

Sikkert programmert sånn at disse cellene kun kan aksesseres via "handle-skjermen". Med andre nytter det ikke å slå dem ihjel eller tyve lommene deres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...