eXtreme-501 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hei, i over i går funka maskinen helt fint, i går så begynte det å pipe hver gang jeg starta den og skjermen var svart... Nå har det slutta å pipe, Men skjermen er fortsatt svart!! Så jeg trenger litt hjelp.... Pcen er en Medion Cybercom PC MT6... Takk for alle svar Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hva slags maskin er det? En gammel bærbar? Prøvde å søke etter modellen på nettet, men fant ingenting relevant info. Generelt så er vel det eneste du kan gjøre å forsøke å resette bios. Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg har det samme problemet :s Eller det piper etter at jeg kjøpte nytt skjermkort Dette og denne pc'n Her Men før jeg kjøpte nytt skjermkort var skjermen bare svart :s Hva kan det være? Lenke til kommentar
jaynuz Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Men før jeg kjøpte nytt skjermkort var skjermen bare svart :s Du kjøpte nytt skjermkort til en PC som hadde svart skjerm fra før? Prøv å rigle litt på skjermkortet og se om det sitter skikkelig i. "Symptomene" minner forsåvidt også om et "Løs RAM"-scenario, så sjekk RAM-brikkene dine også, du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå