orange Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hei For noen uker siden synes jeg prisene på RAM plutselig steg i været. I dag ser jeg at en nettbutikk selger 2 GB ram for ca 1700, (667) som er noe av det billigste jeg har sett på en stund - er dette en indikasjon på at vi kan vente litt lavere priser fremover? Lenke til kommentar
Jobby Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) hmm, eg tror det kommer til å gå ned litt...Bare å begynne å spare! Kompletts tilbud som BARE varer denne helgen! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=322830&cks=SWO Endret 4. november 2006 av Fredrik-datanerd Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg tror ikke prisen blir særlig lav ennå. Vi er jo rett før julesalget og det vil nok øke etterspørselen og dermed prisene. Jeg tipper at prisene vil forbli høye til over nyttår og falle gradvis utover i 2007. Kanskje prisene til sommeren kommer ned på nivå med prisene våren/sommeren 2006. (1200 kr for 2 GiB) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå