xclusive_danny Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hei. Fikk nettopp en ny skjerm Samsung 949BW. Men når jeg skal skifte på grafikk innstillingene mine på Call Of Duty 2 så blir spillet lagt ned og det kommer opp en mld; . Det skjedde ikke med den gamle skjermen min. Lurte da på om det er at jeg trenger ny kjerm driver eller skjermkort driver? Eller er det bare DX som det er noe feil med? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 du kan jo først prøve med å instalere directx på nytt Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 gjort det.. Men hjelper ikke Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 last ned skjermkort driverne på nytt. tviler på at det er skjermen sin feil, men installer skjermdriverne og Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Gjør som tobbesen sier. Hadde samme problem som deg da jeg kjøpte ny skjerm Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Hjalp noen ganger, men så skjer det samme igjen.. Går det ann å avinnstalere Direct X på pcen? Må gjøre det for å få innstalert det på nytt. Endret 4. november 2006 av xclusive_danny Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Da må du prøve å legge inn spillet på nytt Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Gjort det en del ganger ... Men jeg får skifta settings på configen min i notepad, så jeg får vel bruke den metoden. Skal kanskje vurdere og formatere pcen senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå