Gjest gjesten Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Kan det dugge på øynene? Bare lurer... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Vel, jeg veit jeg får et syn som om det hadde vært dugg på øya mine nå og da, men jeg tror vel egentlig ikke det. For dugg, som er på speilet etter at man har dusja, skyldes jo møtet mellom kald overflate og varm luft. Øyas overflate er vel ikke veldig kalde, uten at jeg kommer til å kjenne etter. Beklager dårlig formulering. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Kan det dugge på øynene?Bare lurer... 7215286[/snapback] Har det dugget på øynene dine noen gang? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Kan det dugge på øynene?Bare lurer... 7215286[/snapback] Har det dugget på øynene dine noen gang? 7215972[/snapback] Er ikke helt sikker. Fikk white spirit i øyet og så sto jeg under dusjen kjempelenge med det ene øyet, og det virket som det dugget på det når jeg var ferdig. Men det forsvant i løpet av kanskje 30 sekunder. Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hadde øyekatarr for litt siden.. I ukene etter føles det gjerne som om man har dugg på øynene, særlig på morraen. Årsaken er nok betennelsesvæske, som er litt seig, og dermed legger seg som en hinn når man blunker, istedet for å renne ned i øyelokket. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art. Kan ikke se at tråden oppfyller disse kravene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg