Gå til innhold

OrigenAE DIGN HV5 og PSU?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på hvilken psu du endte på. Jeg kjøpte selv en fra vendur til en drøss med penger, og denne skulle være STILLE, noe den slett ikke er. Den bruker faktisk så mye at maskinen så godt som aldri blir brukt, dessverre.

Så om du kan si hvilken psu du endte opp med, og hvordan støynivået er på denne sitter jeg meget stor pris på det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg lurer på hvilken psu du endte på. Jeg kjøpte selv en fra vendur til en drøss med penger, og denne skulle være STILLE, noe den slett ikke er. Den bruker faktisk så mye at maskinen så godt som aldri blir brukt, dessverre.

Så om du kan si hvilken psu du endte opp med, og hvordan støynivået er på denne sitter jeg meget stor pris på det.

7259974[/snapback]

Ka kabinett har du? Ofte er problemet med støy av PSU at kabinettet blir for varmt.. dette fører til at vifta i PSU må gå for fullt, og da støyer alle..

SilenX iXtrema PSUene er avhengige av god luftflyt of forholdsvis kjøleige kabinetter for å være stille.

Lenke til kommentar
Jeg har et HV5 kabinett. Inni kabinettet er det i og for seg kjølig md en hovedkort temp på under 30 grader.

7342159[/snapback]

Merkelig at denne støyer så mykje.. Er lufta som kjem ut fra PSU varm? Er det dekket til innsug/utblåsning på PSU?

Har sjølv satt denne opp i et kabinett eg har, og den er markant meir stilelgående enn PSU som fulgte med i boksen. Heilt lydløs er den ikkje, men i mitt oppsett er den stille. Om me ikkje finn ut av grunnen, så skal du klart få bytte om du ønsker det.

No er 400watt m-atx PSUen du har den kraftigste m-atx på markedet, så heilt lydløs er det nok umulig å få den. Alternativt er ekstern vifteløs PSU på 280watt. Kanskje det kan fungere for deg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...