fomly Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg lurte på om det går an å spille gamle xbox spill på xbox 360? siden jeg har lyst på forza 2 men siden det ikke har kommet ut enda, så får jeg nøye meg med 1'ern:p Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Forza Motorsport vil funke helt utmerket på din X360. Merk at du ikke kan bruke VGA-kabelen. Forøvrig, kan du sjekke denne linken for å se hvilken spill som er backwardcompatib til din nye X360. Velkommen til forumet Lenke til kommentar
fomly Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 (endret) takk så jeg kan bare sette i den andre kabelen som fulgte med til 360'en? så er det bare å putte inn spillet? Endret 4. november 2006 av fomly Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Har du Core eller Premium? Kan bruke den komponent kabelen som fulgte me boksen ja. Tror kanskje du burde koble deg til internett for å evt. laste ned en oppdatering eller noe til emulatoreren. Lenke til kommentar
fomly Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 jeg har core.... men er det en sånn emulator med i xboxen? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 I X360 bruker de programvare for å kunne få den gamle Xbox-spillene til å funke på den nye X360. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå