Gå til innhold

Slemme/dumme ting gjort i barndommen


BigJackW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tok ett Pocahontas samle klistremerke fra en av de "spesielle" guttene i klassen min i 2. Han begynte å gråte og ble veldig lei seg (var ett med close up på kolibrien) så jeg gav det tilbake. Er vel eneste ondskapsfulle/slemme jeg har gjort mot noen andre, men ellers var det no more post-it historier på ungdomsskolen, helvetes årene som min mor og far kaller dem :D

Lenke til kommentar
Tok ett Pocahontas samle klistremerke fra en av de "spesielle" guttene i klassen min i 2. Han begynte å gråte og ble veldig lei seg (var ett med close up på kolibrien) så jeg gav det tilbake. Er vel eneste ondskapsfulle/slemme jeg har gjort mot noen andre, men ellers var det no more post-it historier på ungdomsskolen, helvetes årene som min mor og far kaller dem  :D

7231796[/snapback]

Helvetesår er alltid interessant å høre om.

Utdyp? :innocent:

Lenke til kommentar
Tok ett Pocahontas samle klistremerke fra en av de "spesielle" guttene i klassen min i 2. Han begynte å gråte og ble veldig lei seg (var ett med close up på kolibrien) så jeg gav det tilbake. Er vel eneste ondskapsfulle/slemme jeg har gjort mot noen andre, men ellers var det no more post-it historier på ungdomsskolen, helvetes årene som min mor og far kaller dem  :D

7231796[/snapback]

Helvetesår er alltid interessant å høre om.

Utdyp? :innocent:

7232991[/snapback]

Helvete-sår Hadde vært bedre :evil:

Ondskapsfult også....

Endret av Almadora
Lenke til kommentar

hehe mye bra her.

 

Barnehagen

 

Gikk i en særdeles flott barnehage, men en gang tvang vi "Danske-Philip" til å drikke en flaske med tiss, som han trodde var brus!

 

lol

 

Barneskolen

 

Hver mandag hadde SFO joughurt som ekstra mat, dette ble desverre ikke noe av siden noen kompiser og meg tok alle sammen og spiste de. VI fikk også diverse småunger til å hente frukt og sånn fra SFO til oss, selv om frukten bare var til de som gikk der :!:

 

Tok nøkkelen til heisen, sånn at han i rullestol ikke kunne komme i klasserommet vårt(det lå i 2. etasje) endte med at han fikk fri fra skolen en uke siden det var bare et eksemplar av denne nøkkelen. (senere da han fikk et eget eksemplar tok vi denne også)

 

Haug med snøballkasting siden vår skole ligger perfect til siden, hvis man klarer å kaste ca.40 meter og så ganske høyt lander den på en vei. og når ca 15-20 elever gjør dette samtidig blir det garrantert trefff!

 

Slo og sparket mange, ikke noe å være stolt av, men fortjente det sikkert.

 

Ungdomskolen

 

Underslått masse fra den elevdrevene kantinen.

 

Vi brøt oss inn på bokrommet, der masse ekstra eksemplaerer av bøkene ligger, tok med oss mange mange. Som vi selger de til 8. og 9. klasse nå :D

 

Selger snus til overpris(100kr per boks) til 8. og 9. egentlig ikke så ille men når det ble innkalt til ekstra foreldre møte pga snusing i 8. klasse skjønner dere vel omfanget.

 

tatt ut viften av 40% av alle dataene, dette gjør at de blir overopphetet og noen av komponentene smelter!

 

Kastet snus på rektor da han hadde ryggen til, (portion sånn at den festet seg uten at han merket det)

 

Lagd bål av masse kladdebøker til en venn av meg.(utrolig heftig)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

nyere slemme ting jeg husker:P

'

barnehagen

 

-inførte toll avgift for de kvinnelige barna...et nuss for å komme inn

 

barneskolen

 

-banket mobberne til en venn av meg.....noen kan si d var nobelt,men jeg likte å banke dem:P

 

-jukset i samtlige matteprøver

 

-kalte lærerinen for en MORDER(men hun hadde drept bamsen vår ved bruk av halshugging)

 

-startet et opprør i en konsert,som førte til avlysning av sjelve konserten(som huskes enda av skolen :p)

 

ungdomskolen

 

- tok kråkfot på gym læreren

 

vidregående

-jukeset på prøve fikk 5er,,,

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
-inførte toll avgift for  de kvinnelige barna...et nuss for å komme inn

7236715[/snapback]

Dette må gjennomføres på skolen i morgen :cool:

7236766[/snapback]

 

 

jepp...vurdere å igjenåpne bedriften ja,,men passe dåle på høskole :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
vidregående

-jukeset på prøve fikk 5er,,,

7236715[/snapback]

Haha, du jukset men klarte enda ikke 6'eren :!:

7236846[/snapback]

 

 

siden jeg til vanlig for 2-3 i det faget,så var jeg smart nok til å ikke overdrive :thumbup:

 

sånn man blir tatt :tease:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

barneskolen:

Jeg solgte kinaputter på barneskolen men ble tatt siden en av "kundene" mine hadde rota med den i timen. :blush:

jeg måtte levere pengene tilbake og få tilbake kinaputtene, men jeg solgte de til en i klassen etter skoletid dagen etter :evil:

ungdomsskolen.

Jeg og en i klassen som forøvrig er ganske liten(i høyden) skulle stille klokken siden det var blitt vintertid men vi klarte og miste klokken i bakken slik den ikke funket lenger dette ble da trukket fra klassekassa.

 

dette er da de "verste" hittil

Lenke til kommentar

Barneskolen

- Banket opp en del folk, men ble også banket opp da :p

- Snakket i timene

- Var frekk mot jentene, men je visste bare ikke bedre...

- Løy om at jeg hadde svart belte i karate. Jeg har aldri gått på karate...

 

Ungdomsskolen

- Spilte "fotball" med de utdelte biblene vi fikk på skolen

- Satt i et klasserom som var stappfylt med bilder. Hver time tok vi 1-2 bilder og knuste de. Det var kanskje 10 bilder der hengenes første skoledag, mens etter et halvt år var det ingen. Vi satt en dag i et annet klasserom og der var det bilder også. En venn av meg ble busta mens han knuste bildet, jeg ble ikke.

- Mobbet en av mine bestevenner på ungomdsskolen (han samme som ble busta ovenfor). Han grein av det ofte.

- Skrev hore gata 84A og andre støtende ord på boka til ei jente i klassen. Jeg visste ikke at det var henne sin. Ble busta og måtte si unnskyld iallefall før påske :p

- Ødela en LCD skjerm ved at jeg skulle vise en venn hvor hjelperen var på word hen med pennen så den sprakk uheldigvis. Saken var egentlig en annen, jeg presset hardt med fingeren til den sprakk. :hm:

 

VGS Almenn

- Jukset på en del prøver, men de legger faen mæ opp til det

- Baksnakka noen

- Bråkt i timene, men jeg unnskylder alltid for meg selv.

 

Ellers så har jeg vært ganske grei. :)

Lenke til kommentar

I sjette klasse hadde vi en datamaskin i klasserommet med Winter Games (ah, those times :)) på. En jente i klassen kom alltid først på skolen, så hun fikk spille til skolen begynte hver dag. Jeg og en kompis som kom på skolen litt senere så oss lei av dette, og en dag da vi endelig fikk tilgang til datamaskinen pønsket vi ut hvordan vi skulle få spille mer. Det endte med at vi slettet snarveien som lå i mappen "Games", og dermed var det bare vi og noen få andre som fikk spilt det i en periode. Jeg mistenker at hun jenta sladra på oss uten å vite at vi hadde gjort det, for en dag sa læreren at hun var meget skuffet over oss, og kunne ikke skjønne hvorfor vi skulle slette spillet og ødelegge for alle andre. Hun påsto til og med at hun hadde snakket med rektor om det, men det var sikkert bare for å skremme oss. Selvfølgelig endte det hele med at vi fikk dårlig samvittighet, og laget en ny snarvei til spillet.

Endret av CheX
Lenke til kommentar

Barneskolen:

- Laga en ting til å stappe i stikk-kontakten som gjorde at sikringen gikk. Mange lærerer som ikke fatta hvorfor cd-spilleren ikke funka i noen kontakter :p

- Jeg og noen andre plaget en elev så mye at han kastet en hammer, stoler og alt mulig etter oss.

- I sløyden satte jeg og en anner fyr i vasken på sånn tynt treverk. Vi brukte en sånn penn-ting som du brenner inn skrift med for å få fyr :!:

 

Ungdomsskulen:

- Rakett i klassereom...

- Krig i klasserom med stoler, kritt, svamper og alt som kunne kastes :tease:

- Gjemt melk o.l. under takplatene i klasserommet før sommerferien, tenk den lukta etter somerferien :D

- Sko til andre i toalettet...

- Jeg og noen andre flytta døra fra gutte-toaletet til gutte-garderoben. Døra til gutte-garderoben hadde lærerene tatt vekk. Endte opp med at døra gikk i bakken og ble knust. Jeg og en anner måtte erstatte den :ermm:

 

Det jeg kommer på nå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...