Gå til innhold

Slemme/dumme ting gjort i barndommen


BigJackW

Anbefalte innlegg

Barnehage:

- Gjemte stadig den beste sykkelen i skogen så jeg fikk den neste dag

- Kastet den kvalme gulosten på gulvet og sparket den over til en annen

- Lurte en fyr til å tro at han fyllte "superbensin" når han egentlig fyllte vanlig bensin på trehjulsykkelen sin.

- Gravde meg ut under gjerdet og stakk av

 

Barneskole:

- Gjemte meg i kjøleskapet og kastet melk på alle som åpnet opp, kaldt men verdt det.

- Stjal en halv kilo "verdens dyreste krydder" fra koken.

- Utgav meg å være 3 forskjellige personer på idrettsdagen, hvilket gir 3 premier.

- Klatretur på taket på skolen

- Besøk i jentegarderoben

- Drev mafiavirksomhet på Kongen på Haugen

- Gjemte sko, votter, skjerf, undertøy

-

Ungdomskolen:

- Dratt av isoleringen til strømkabelen til cdspilleren, finfin eletrisk pistol.

- Kortsluttet klokken 6 ganger med ledningen nevnt over.

- Overklokket datamaskinen i klasserommet til den brant opp.

- Fotball i klasserommet

- En fyr kastet musekule gjennom vinduet. Så ut som ett skuddhull.

- Kraftig motangrep mot russen som raidet skolen med vanngevær.

- Fant ut passordet til læreren og skrev ut morgendagensprøve til klassen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BigJackW, hvorfor gidder du å lage en tråd om ugagn når du ikke har gjort noe selv? Ingenting av det du skriver her er noe spesielt ille. Det gjelder forsåvudt de fleste her. Å knuse trynet til noen er ikke djevelskap. Det er noe alle gjør på barneskolen. Klatring på tak er i allefall ikke djevelskap. Djevelskap er tagging på skolen og oppriping av biler.

 

Kommer ikke på å ha gjort noe spesielt selv, kanskje bortsett fra at vi i klassen ofte brukte å stenge en stygg gutt i klassen inn i en liten trehytte uten å slippe han ut før i neste friminutt (han satt der i ca 50min). Dessuten var vi ofte ute i flere timer når det var friminutt. Men vi var en ganske snill klasse (barneskolen).

 

Men jeg bor i nordland. Folk sørpå er vel generelt mer pysete enn oss. Kanskje bortsett fra de "tøffingene" som driver å banner hele tiden, og går rundt i seggebukser og hettegensere. Hahaha! Eller ikke. Kan flere si seg enige i at søringer som banner hører patetiske ut?

Lenke til kommentar
BigJackW, hvorfor gidder du å lage en tråd om ugagn når du ikke har gjort noe selv? Ingenting av det du skriver her er noe spesielt ille. Det gjelder forsåvudt de fleste her. Å knuse trynet til noen er ikke djevelskap. Det er noe alle gjør på barneskolen. Klatring på tak er i allefall ikke djevelskap. Djevelskap er tagging på skolen og oppriping av biler.

 

Kommer ikke på å ha gjort noe spesielt selv, kanskje bortsett fra at vi i klassen ofte brukte å stenge en stygg gutt i klassen inn i en liten trehytte uten å slippe han ut før i neste friminutt (han satt der i ca 50min). Dessuten var vi ofte ute i flere timer når det var friminutt. Men vi var en ganske snill klasse (barneskolen).

 

Men jeg bor i nordland. Folk sørpå er vel generelt mer pysete enn oss. Kanskje bortsett fra de "tøffingene" som driver å banner hele tiden, og går rundt i seggebukser og hettegensere. Hahaha! Eller ikke. Kan flere si seg enige i at søringer som banner hører patetiske ut?

7220472[/snapback]

Ehh Sist jeg sjekket så var alt som er sør for Tana Søringer. Så Nordland er i allefall søring.

Lenke til kommentar

Vle, husker ikke sp mye av hva jeg har gjort, men på barneskolen var jeg hos rektor sånn 1-2 gnager i uka. Og en periode hadde jeg og noen andre bråkebøtter time for oss selv for i vi vistnok var en så stor plage for resten av klassen.

 

 

På ungsomdsskolen hadde vi sånne fine anmerkninger, kontaklærern vår hadde et 1/4 fylt ark for klassen og fire ark for meg og en kompis, syntes egentlig selv at jeg var snill og grei på ungdomsskolen :o

 

Skal vi gå inn på enkelttilfeller så mobba jeg og noen andre en i klassen som satt i rullestol jævlig mye, han bytta skole til slutt. Ikke fordi han satt i rullestol, men rett og slett fordi han var en overlegen drittsekk.

 

I fjerdeklasse slo jeg en irriterende fyr i magen fordi han nekta å slutte med å putte klinkekuler i øret mitt. han lå og grein en god stund.

 

Kommer ikke på noe særlig interessant.

 

Men jeg bor i nordland. Folk sørpå er vel generelt mer pysete enn oss. Kanskje bortsett fra de "tøffingene" som driver å banner hele tiden, og går rundt i seggebukser og hettegensere. Hahaha! Eller ikke. Kan flere si seg enige i at søringer som banner hører patetiske ut?

7220472[/snapback]

ja, og nordleninger som trur de kan banne er enda verre.

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
BigJackW, hvorfor gidder du å lage en tråd om ugagn når du ikke har gjort noe selv? Ingenting av det du skriver her er noe spesielt ille. Det gjelder forsåvudt de fleste her. Å knuse trynet til noen er ikke djevelskap. Det er noe alle gjør på barneskolen. Klatring på tak er i allefall ikke djevelskap. Djevelskap er tagging på skolen og oppriping av biler.

 

Kommer ikke på å ha gjort noe spesielt selv, kanskje bortsett fra at vi i klassen ofte brukte å stenge en stygg gutt i klassen inn i en liten trehytte uten å slippe han ut før i neste friminutt (han satt der i ca 50min). Dessuten var vi ofte ute i flere timer når det var friminutt. Men vi var en ganske snill klasse (barneskolen).

 

Men jeg bor i nordland. Folk sørpå er vel generelt mer pysete enn oss. Kanskje bortsett fra de "tøffingene" som driver å banner hele tiden, og går rundt i seggebukser og hettegensere. Hahaha! Eller ikke. Kan flere si seg enige i at søringer som banner hører patetiske ut?

7220472[/snapback]

 

Hva faen har det å si hva trådstarter har gjort?

Lenke til kommentar

Hmm...

 

Før barnehagen:

- Tok en flaske zalo og farget hele stua grønn. : D

- Drakk lampeolje på 17 mai. (Ble egentlig backfire, men sykebilen måtte få stoppet hele russetoget, så det ble litt "jævel" skap. ^^)

- Stjal leker fra andre barn når jeg var en eller annen plass i syden.

 

Barnehagen:

- Kalte en barnehagelærere (eller hva det nå heter. ^^) som het Britt for Britt-Dritt.

- Jeg og en kamerat løftet av en dør som hang på hengsler og la den rett ned så den sperra for hele inngangen. : P

 

Barneskolen:

- Banka opp en 5 klasse første dagen i 2 klasse (begynte rett i 2 klasse, alle hoppa over ett trinn det året, I believe.)

 

Etter det har jeg egentlig vært en grei gutt, siden jeg fikk mye trøbbel med lærere og mor og far. : )

Lenke til kommentar

Uff, jeg har vel egentlig ikke så mye å skrive her

Englebarnet selv (danielzu derimot, kunne sikkert fyllt ut noen sider her :p)...

 

Før barnehagen gjorde jeg ikke noe annet enn å mobbe nabojenta.

Hu var 10 år eldre enn meg, og lillebroren hennes, bestevennen min og storebroren hans og jeg, erta henne.

Vi unnskyldte oss etterpå da.

Vi visste ikke bedre...

Og så kasta jeg en stein i hodet på bestekompisen min, fordi han ikke ville leke med meg, men heller med de store gutta :p

 

I barnehagen gjorde jeg ikke noe særlig.

Bortsett fra at jeg sloss hver dag med en jævlig god kompis :p

Vet ikke hvorfor.

Vi var begge litt "rådda på" ninja turtles :p

Jeg var Donatello, han var Michelangelo.

Vi sloss alltid mot slutten av dagen :p

Ja, og så var vi en kameratgjeng som konsekvent utestengte en annen guttunge.

Ingen av oss likte han noe særlig og vi hadde prøvd å være snille med'n når'n kom og la'n leke med oss og sånn, men han var en arrogant drittsekk (han har ikke forandra seg ennå) og da orka ikke vi leke med'n.

 

På barneskolen var jeg englebarn og ble mobba av de eldre elevene.

Det kunne jeg ikke gjøre så mye med, men jeg tok da hevn på en spinkel medelev som erta meg en del.

Vi var gode venner da, men han erta meg hele tiden på skolen for å tøffe seg.

Og en dag mens vi gikk hjem fra skolen begynte han igjen for å tøffe seg foran noen jenter, og da tok jeg av meg brillene, utfordra han til slåsskamp og tok hodet hans og pressa hurtig nedover mens kneet mitt gikk raskt oppover.

Tok på meg brillene og gikk og lot'n ligge der mens de andre bare sto og måpte :p

Når jeg tenker meg om, ble han slått ned av bestekompisen sin senere og da påsto jeg at han ikke var nede og at han bare feika og sparka han i ribbeina og hoppa på'n :p

Jeg tok også og spente en meget god kompis i magen etter at vi hadde sett Mortal Kombat :p

Han lå og ynka seg.

Og tok tak i bestekompisen min og kjørte'n inn i veggen med huet først.

Det var så hardt at tre bilder datt ned :p

 

På ungdomsskolen, var jeg lei av å være englebarn og å få ros og sånt hele tiden, så jeg gav automatisk faen og gikk inn for å få dårligere karakterer for da slapp jeg å få ros og kunne bare bli ignorert.

Ikke et sjakktrekk sånn i ettertid :no:

Og jeg begynte også å svare lærere når de sa noe til oss og det var forventa at vi skulle være stille.

Husker spesielt én gang

L: Si mæ, e dokk unga eill?

S: Ja, så klart. Ka trudd du?

Ble slengt i veggen av læreren og han kjefta meg opp sånn at det verka i ørene etterpå :p

Gale, småpedofile faen (ja, dani, det var torpedo)

Ellers så hadde jeg en knall orange lue som jeg visste lærerne hata (jeg derimot, elska den), og selv om det var folkeskikk å ikke ha lue på seg inne, lot jeg den være på så lenge jeg klarte, og tok den gjerne på 5 minutter før det ringte ut.

Det sendte meg også på gangen flere ganger.

Ellers kan jeg ikke komme på noe særlig fra ungdomsskolen.

Jeg ble terrorisert av en langhåra lærerfaen som alltid fant en unnskyldning til å klype meg i nakken, selv om jeg ikke hadde gjort noe.

Gymlæreren hata meg intenst (særlig fordi jeg hang med en han ikke likte så godt og når vi skulle springe 3000 og sånn, så stoppa han etter en kilometer, gikk og tente seg røyk og vi satt og chilla og brukte max lang tid)

Ja, og så hadde vi et kart hengende bakerst i klasserommet, og det trodde vi skulle kastes siden skolen hadde fått nye oppdaterte kart (dette hadde sovietunionen og øst- og vest-tyskland. *kos*

Siden vi trodde det skulle kastes, fant vi ut at vi kunne herpe det :p

Så vi sto og slo på det (det hadde slike bulker hist og her som skulle være fjell og sånn) og jeg slo i stykker den delen av England som hadde Manchester og Liverpool (jeg er Tottenham-fan), en kompis slo i stykker Tsjekkoslovakia og en tredje hele Tyskland (han tok springfart og dælja i så kartet falt ned).

Ulempen var at en hel del lærere satt i naborommet og hørte bråket og kom springende inn og ferska oss.

Så da ble det mas om erstatning og sånn.

 

På vgs har jeg ikke gjort noe særlig.

Bare blitt utsatt for diverse.

Samt at da vi gikk ikt, fikk vi adminrettigheter for elevnettet.

Så vi satt i linux og killa prossessene til andre brukere.

Det er vel det slemmeste jeg har gjort :p

 

Jeg angrer alt jeg har gjort da...

Lenke til kommentar
Sa til alle at hun ene feite i klassen hadde sluppet DEN prompen. Men så var det meg  :blush: thihi

7223801[/snapback]

Så ond du er.

 

Husker barneskolen da jeg slo av alle pcene på datarommet med ledetekst uten at noen skjønte noe, dette ble gjort under et prosjekt vi hadde så alle mistet alt de hadde gjort og vi fikk en uke med prosjekt ekstra. Det var en som sparket til fingeren min så jeg banket han, fant ut at fingeren var brekt så han fikk mere juling dagen etterpå også.

 

Uskolen gjorde jeg det samme, slo av maskiner netsend x 10k :lol:

Men egentlig ble jeg mest mobbet og til slutt ble jeg så lei at jeg kastet stoler og pulter i friminuttet. etter det har jeg vert snill :innocent:

 

Er ikke stolt av dette :thumbdown:ikke alt

Lenke til kommentar

Før skolen

- Spyla vann inn i ventilasjonsluka til hybelboeren vår sammen med bestekompisen.

 

Barneskolen

- Kaste papirfly i timen :cool:

- Avinstallere alle læreprogrammene på PC'en i klasserommet og installere andre spill/ting

 

Ungdomskolen

- Satt TubGirl som startside på alle PC'ene på datarommet (Internet Explorer, Netscape og Opera).

- Gav læreren som satt ved siden av meg bluescreen med SMBDie programmet

- Kasta sakser så de stod i gipsplatene i taket. Lærer kom inn og da stod det fire sakser i taket. Vi måtte til rektor, vi måtte nesten betale for nye plater, men slapp unna fordi vi sa at vi bare hadde kasta de fire som var der, ikke de hundre andre hullene.

- Kasta brennende papirfly rundt på sløyden.

- Skjærte med vinkelsliperen feil vei i sløyden så det spruta gnister over hele rommet rett bak læreren mens han stod med ryggen til.

- "Brøyt" oss inn på datarommet i friminuttene via en dør på dassen som kunne låses opp med saks.

- Kjørte ulovlig bil uten førerkort i mange måneder sammen med kamerater før vi ble tatt (kræsja) og fikk bot og sperrefrist (jeg er ikke stolt av det :p)

 

GK Elektro

- Pyrra med lighter, flintstein, deodorant og lignende inne i friminuttene

- Sveisa på verktøykasser med strømforsyninger kobla i serie (270V DC)

- Kortslutte med to ledninger fra stikkontakta på diverse ting som verktøykasser, skapdører og lignende

Lenke til kommentar

  • Sloss med en mobber rett utenfor døren mens engelsk-timen pågikk.
  • Stjal en femtilapp fra kjøkkenet, men fikk dårlig samvittighet og la den tilbake.
  • Kom gående i korridoren da en kompis av meg stengte en annen fyr ute. Han som ble stengt ute sparket i døren så ruten i den knuste. Jeg fikk skylden.
  • Presterte å utbryte "fitte!" da jeg tapte i en eller annen konkurranse på skolen. Læreren spørte meg "hva sa du?" og jeg svarte "uhm... fitjar" (Fitjar er nabokommunen og vi fra Stord bruker det ofte som skjellsord).
  • "Sveiste" med blyant og strømforsyning på elektro. Ble busta av læreren.
  • Jeg og noen kompiser fikk politiet etter oss etter litt uskyldig ding-og-spring. Det var midt på natten på en onsdag.

Sikkert mer dritt jeg ikke kommer på.

Lenke til kommentar

Barnehagen:

-Tisset i vasken

-mobbet en liten gutt som het Danu-Juan (ikke sikker på hvordan det staves, men uttales sånn)

-bet av øreflippen på en.

-jeg og en annen skambanket en 1-2 klassing med pinner så han måtte på legevakten å sy mange sting.

-hoppet over gjerdet og stakk av.

 

Barneskolen:

-Kjørte en snøball i fjeset på læreren vår.

-Kastet melkekartonger på veggen, så måtte det seff stå en lærer i nærheten. så vi løp likegodt hjem. og heldigvis hadde han ikke sett skikkelig på oss, så vi slapp unna.

-mobbet alle jeg var sterkere enn.

 

U.skolen:

-en kompis tok med seg en helflaske sprit på skolen, og det ble jo artig ;) seff tatt. :p

-etter detsluttet jeg som skurk, og ble smart ;)

Lenke til kommentar

Jeg husker noe annet fra Barneskole:

 

Rett før mat hver eneste dag i 6-7 la jeg tyggisen min under pulten jeg satt på :p Når vi måtte bytte pulter var det alltid et par som ble skikkelig irritert.

 

Og jeg husker at meg og venninen min sto i ved siden av en gate og skøyt på biler med erte som ble avfyrt av hjemmelagde softgun. Men en av bilene stoppet, og mannen som kom ut løp etter oss :blush:

 

Jeg skreiv masse dritt på garderobe veggene med sprittusj. Men det gjor jo nesten alle..

Endret av Concubine
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...