Gå til innhold

Slemme/dumme ting gjort i barndommen


BigJackW

Anbefalte innlegg

Kom på mer.

 

Vgs:

 

- Kjente de "skumle" metal-folka i vk2 da jeg gikk i gk. Ingen turte å snakke med meg siden jeg alltid gikk i skinnjakke og hadde masse sminke :wee: Var ganske greit, for jeg fikk aldri noen vedsiden av meg på bussen fordi alle trodde jeg var satanist :roll:

- Måtte holdes tilbake av noen russ så jeg ikke fløy på ei dame som hadde kasta vann på meg. Fikk drapstrusler ( :!: ) men ingen turte å se på meg engang.

- Møtte opp en gang i måneden til nettverks-klassen som var 5 timer i uka. Fikk ikke fravær en gang.

- Greide å sette fyr på en pc. Ikke spørr meg hvordan.

- Sneik meg ut hver historie-time i vk2 siden læreren var blind (!)

- Gikk ut på "do" i mattetimene og satt meg på pc'n på bibloteket helt til det var 5 min igjen av timen. Tilslutt fikk jeg ikke gå på do noengang igjen i en time.

- Skulka alltid resten av dagen etter jeg hadde vært hos PPT fordi jeg viste jeg ikke fikk fravær da.

 

Var egentlig ikke slem. Bare takla ikke skole så bra og gav ganske faen.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg husker jeg slo hull i hodet på en av kammeratene mine med en rive av plast i barnehagen. Åsså har jeg gjort en masse slemmt mot søstera mi! Deriblandt dratt henne ned fra en meter høy benk rett på rumpa, tømmt ei mugge vann i hodet på henne, låst henne inne på rommet sitt (jeg glemte dette, og gikk til en kammerat. Tre timer seinere kommer jeg laffende hjem og hun er fortsatt låst inne på rommet sitt). Jeg har vært kjempeslem! And do you know what? I don't care :D

Lenke til kommentar

Barnehage:

Husker ikke at jeg gjor noe galt der.

 

Barneskole:

-Kom stadig i slosskamper med en gutt i klassen i 2.

-Oversvømte rommet der det var dostaller ved å hente en bøtte vann og helle det ut...

-Da jeg gikk på SFO i 3. stjal jeg masse penger fra mor (sikkert 700,-) og meg og noen venniner gikk utenfor skolens områder og kjøpte masse godteri at vi nesten spydde...

-Var med en vennine å stjal chips fra SFO-lederen i kontoret hennes :p Vi hadde skikkelig grudge mot henne, stjal også brus fra henne.

-I 4. mobbet jeg og noen andre en jente over lengere tid, vi sparket henne, ødla paraplyen hennes, kalte henne navn osv...

Det endte med at hun byttet klasse. Men nå er vi venner :p

-I 4. stjal jeg Pokèmon kort fra diverse folk. Jeg tok de fra jakkelommene når jeg var på "do".

-Stjålet diverse ting fra medelever.

 

Jeg har ikke gjort noe siden 4-5 klasse.

Lenke til kommentar

Barnehagen:

Jeg og en lekekamerat satt og dumpa på en dumphuske. Så kom Hippie-Erlend og satte fingern sinn inn i et hull (proppen mangla) og vi fortsatte bare å dumpe og dumpe mens han hylte og skrek... :ermm: Han knuste ytterste leddet på langefingeren i sju deler.. Eller.. Jeg og Thomas knuste den.

 

Ellers har jeg vært snill gutt.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Barneskole:

-Slosskamp hvert friminutt

-Terroriserte alt og alle i nabolaget

-Knuste en utelampe med sprettert

-Skulket flere timer pr. dag i 2. klasse.

-Banket opp to stk som mobbet meg. En lærer prøvde å stoppe meg, men da skubbet jeg til henne også.

-Skiftet klær ilag med jentene i jentegarderoben en gang

-Ødela et trekkspill

-Slått ned en medelev

-Sparket en medelev i skrittet

 

Ungdomsskole

-Stjal en bok fra biblioteket

-Banket en medelev i åttendeklasse. Samme person ble bestekompis med meg i niende og tiende.

-Ødela et leksikon

-Jeg og noen kompiser skulket flere timer rundt juletider og på slutten av skoleåret i tiende.

-Stakk en passer i magen på en medelev

-Kastet snøball på den peneste jenten i klassen. (det var et uhell)

-Fått en lærer til å tro at jeg er selvskader.

-Kommet 15 minutter for sent hver morgen

-Stjålet brus fra skolekjøkkenet

-Skulket flere dager, uten å få fravær.

-Sneket meg unna flere prosjektarbeid

 

 

Ps, jeg var blant de roligste elevene i klassen. Angrer på mye av det som står ovenfor, men ikke alt. Noen fortjente bank.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

Klarte å få en lærer skikkelig pissed off (Musikk lærer) Hadde planlagt i flere timer (Skoletimer) å lure læreren med støtpenn... Jeg sa dette: "Faens penn!" Så kommer læreren. Før han får sagt noe sier jeg "Jeg får ikke pressa denne knappen ned! Jeg har ikke noen andre penner eller blyanter heller... Kan du hjelpe meg?" Sa jeg med uskyldig stemme... Så trykka han... Det endte med at han tok meg i armen og dro meg ut på gangen... Men han gikk sa jeg ting som "Auu" "Du skader meg"... Ute på gangen: Han kjefter jævlig... Når han slapp armen min sa jeg "Don't touch me" mens jeg "børsta" meg på armen der han hadde holdt meg...

 

I don't say no more...

Lenke til kommentar

har så og si ike gjort noe galt.

 

 

Barneage: Gjorde ingenting galt, var bare snill :p

Barneskole: Gjorde ikke så myr, dkjøt med softgun på noen glass så de knuste etter skoletid, slo en fyr (etter at han slo meg).

Mobbet og plaget sikkert noen å.

EDIT: så spente jeg en ball i trynet på ei i gym-timen, kom til rektor, men definerer ikke det som så alvorlig.

Så plagde vi en fyr på hvei hjem fra skolen.

Ungdomsskolen: hjorde ikke oe serlig her heller, bare bittelitt. Kan si noe herverk eg gjorde uten med vilje da:

Holt i gjenn en dør mens noen prøvde å komme igjenn, håndtaket knakk:P, måtte betale 100kr, har reve ned gardinene uten med vilje.

Veltet læreres pult så den knakk litt, men ikke med vilje, dette måtte jeg ikke betale, ble utvist får å kaste en rolig snøball på en vegg i friminuttet.

VG1 TIP: ingenting, men er ikke ferdig enda

Endret av Evelen
Lenke til kommentar

Barnehagen:

Tettet sluket og "nødsluket" på vasken på badet, skrudde på vannet og gikk ut. :!:

Ellers har det bare vært småting som å hive sand i trynet på folk og lignende.

 

Barneskolen:

Gjorde ikke så mye, var nokså grei, men jeg sparket en i skrittet etter at han hadde plaget meg. Husker at han satt hele neste time og holdt seg i skrittet uten å si noe.

 

Ungdomskolen:

Tettet igjen låser med lim :whistle:.

Knabbet div. pc utstyr. Knuste en rute i gymtimen.

Fikk tak i nøkkel til skapene på skolen noe som gav meg ubegrenset ammunisjon til viskelærkamper.

Hadde mistet matteboka og når vi skulle levere alle bøkene på slutten av skoleåret tok jeg bare en annen bok som allerede var levert inn, hvisket ut navnet og skrev mitt navn. Hun som egentlig hadde den boken fikk kjeft for å ikke ha levert.

Banket opp en som hadde plaget meg veldig mye og lenge og, men fikk utrolig nok ingen kjeft eller anmerkning. Bare en beskjed om å ikke gjøre slik igjen.

 

Videregående:

Heiste en kompis i klassen til topps med gaffeltruck. Akkurat da kom det jo selvfølgelig en lærer bort.

Lenke til kommentar

Vel, jeg har ikke gjort så mye galt heldigvis. :)

 

I barnehagen var det en kar som plaga meg så mye at en dag hadde jeg fått nok. Slo han rett ned.

 

På barneskolen var det egentlig ingenting. Vi hadde så skummel lærer.

 

På ungdomsskolen derimot.

Stjålet masse greier fra sløyden. Haha! En kar i klassen min stjal leatherman'en til en lærer, og læreren ble helt fra seg. xD

Vært i mang en heftig diskusjon med lærere. Ei slutta å være kontaktlærer for klassen min. Men det var ikke min skyld da, tror jeg.

Skulket massevis uten å få fravær.

Mobba en kar. Angret på det, så jeg ba om tilgivelse, noe jeg fikk. :)

 

VGS:

Ikke noe egentlig. Litt bråk her og der, men jeg har som regel klart å legge skylda på noen andre. :wee:

Endret av KristianG
Lenke til kommentar
Jeg var halvannen meter fra å kaste en kinaputt rett på inspektøren på barneskolen, han ble sint. Hvordan kunne jeg vite at han skulle komme akkurat der, da.

7219020[/snapback]

En venn av meg skøyt opp en rakett rett bak ryggen på en lærer. Fy faen jeg lo as!

Endret av HaGbErT
Lenke til kommentar
-Hardcore mobber fra 1. til 10. klasse. Er vel egentlig ikke så stolt av det, men gjort er gjort, og de fleste fortjente det.

7215738[/snapback]

 

Samme her :innocent:

7215772[/snapback]

Dere vet at dere kan ha ødelagt livene til dem dere mobba?

INGEN, whatsoever, fortjener å bli mobba :no:

 

EDIT:

Men til topicen ^^

Husker en gang at det var fotballturnering, noe jeg og to andre ikke brydde oss om.. Tilfeldigvis var det ingen andre enn oss tre og en god del isopor der :whistle:

Så vi bestemte oss for å lage snø :!:

Endret av Vigilant
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Barnehagen

-var en gerilja leder av de få

-tvinge andre barn å spise *MUTAGEN* som forøvrig var søle,mark,sand og diverse smådyr

-dreit i hagen

-banktet noen,og fikk andre til å banke for meg

-ble somregel sendt på trappa(som straff)

 

barneskolen

-bråkte i timen

-ble ofte sendt til rektor\på gangen

-bankte noen

 

ungdomsken

-ble klassen råtass\mobber

-mobbet de fleste i klassen(men på en fin og lun måte..vi var alle venner)

-ødla skoelns stempel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...