Gå til innhold

Slemme/dumme ting gjort i barndommen


BigJackW

Anbefalte innlegg

Ble inspiert av en lignende tråd på et annet forum.

 

Fortell om noen Slemme/dumme ting du har gjort i barndommen.

 

 

Meg selv:

 

Jeg har gjort mye jævelskap, men kommer ikke på så mye. men en del :wub:

 

Barnehage:

- Stjal sølvkuler på kjøkkenet.

- Kalte ei barnehage tante (som heter Elin) Elin-pelin-sukker-elin.

- Plagde fiskene i akvariummet.

- Rev opp asfalten som gikk rundt barnehagen (smal sti)

 

Alt dette resulterte at jeg (og en kompis) måtte sitte i en brun stygg sofa som straff i en stund. Så ble ikke så forferdelig straffet :/

 

Barneskolen:

- Slang i friminuttene, rektor busta oss

- Ødelagt låser på skolen med binders og knakk de.

- Stjal en nøkkel fra en lærer (passer til hele skolen)

- Gikk inn på skolen etter skoletid (nei jeg er ikke så skolelys men derrimot jævel^^)

Etter skoletid henta jeg FULT av viskelær, bøker, blyanter, linjaler, bly m.m.

Hadde vel omtrent 100-150 viskelær

30-40 Bøker

20 linjaler

20-30 pakker med bly.

:lol:

- Måtte betale erstatning for ei rute som jeg ikke knuste.

Det skjedde på den måte at jeg og en kompis lekte sisten i et friminutt. Så sprang vi ute på skolegården og opp på verandaen og jeg sprang inn døre og låste.

Da ble han jeg lekte med så sur at han sparket alt han maktet i døra (nederst på karmen) og det så ut som et ly inni ruta etterpå Dermed måtte jeg betale :mad:

- Det er en ventilasjonsting som står ute på skolegården bak så jeg sto oppå kanten på.

Det kommer litt kraftig luft opp fra den.

Jeg spytta neddi og fikk det tilbake :lol::blush:

Det var forbudt å stå oppå den, men vi sto der allikevell.

- En kompis av meg mista lua oppå den og den fløy på taket likeved.

Så da klatra han oppå for å hente den.

- Noen andre kompiser av meg la seg oppå taket for å sole seg, så kom en lærer og var fly forbanna

- Da jeg gikk i 6-7 så var jeg i barnehagen nedenfor (skoleområde). Der var det vanligvis mange 1. pg 2. klassinger. De dengte vi Det ble rektorsak :lol:

 

Ungdomsskolen:

- En kompis av meg kjøpte en nøkkel på Coop Byggmix som passet til gammeldørene på skolen (nesten bare slike). Det var slike nøkler vi har i huset. Han fant ut nr. på nøkkeln og gikk å spurte om de kunne bestille og det gjorde de.

- Rett etter vi gikk hjem en gang gikk vi på et datarom (1. etaseje) og satte opp et vindu så vidt

Senere på kvelden gikk vi inn og stjal elevguiden. Tok den med en HDD hjem, dro over elevguiden på min maskin og formaterte Og gikk tilbake med den.

- I år skal jeg også stjele den, men nå har skolen fått trådløstpassord som jeg har funnet ut passordet på.

Har noen "insidere" på guide som kan gi meg passordet til guide brukern.

 

Ellers har jeg ikke gjort så mye på Ungdomsskolen. Må passe på Orden/oppførsel vett

Smisker med lærerne hele tida ^^

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Stjal de "spesiele" steinene de som hadde bursdag fikk.

- Brakk nesen til en da jeg gikk i barnhagen (slo han ikke :p ).

- Skulka som F i slutten av 8.

- Småmobbet en jente.

- Sparket en jente i magen i 4 klasse.

 

Damn kommer ikke på mer!

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Hm.

- Jeg stakk hjemmefra i en alder av 2år. Kun ikledd gummistøvler, body og lue.

- Jeg skulle lufte fuglen vår på verandaen, også stakk den av :ermm: (Den kunne faktisk fly løs om mamma eller pappa var der).

- Jeg og ei venninne plukka alle blomstene i hagan til naboen og gav de til mammaene våre.

- Jeg brukte den fine, knallrøde lebestiften til mamma til å tegne på den reine, hvite veggen. Gjentatte ganger.

 

Ellers så hadde jeg, i en alder av rundt 4år, store karriereplaner, som da blei testa ut på søskenbarnet mitt. Lege og frisør var vel karrierevalgene som blei minst likt av våre foreldre.

 

 

Edit: Jeg var en snill unge, jeg :wee:

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

I barnehagen stengte vi konsekvent en som het Vetle ute, vi likte han ikke og han fikk aldri leke med resten av oss.

 

I sjuende kasta jeg en brødskive med baconost i håret på en som erta meg en del, så den hang der klistret fast. Han gikk faktisk til rektor med skiva i håret, men hun var for opptatt i telefon til at hun brydde seg :!:

En stund før/etter gnidde også venninna mi og jeg en banan i håret på en annen gutt i klassen. Vi slåss også med dem og slo dem med koster.

 

Jeg tror ikke jeg har gjort så mye slemt, egentlig :)

Lenke til kommentar

Barnehagen: Ikke mye egentlig. Var en godgutt i så ung alder.

 

Barneskolen: Var hos rektor gjentatte ganger for snøballkasting på medelever.

Ramponerte et klubbhus når jeg gikk i 6. eller noe. Ingenting jeg er stolt av, men med tanke på at, ifølge journalister, så var skadene opp imot 400.000, så er det vel det dummeste jeg har gjort i mitt liv, så langt.

 

U.Skole: Godgutt her og, med ett unntak. Knuste et vindu i 10, mens vi spilte basketball. Slapp å betale heldigvis.

Lenke til kommentar
Jente som banker gutt? :ohmy:

 

:!:

7215443[/snapback]

Jeg husker ikke hvorfor jeg gjorde det. Jeg husker bare at jeg var skikkelig pissed off, og når man blir sint blir man gjerne litt sterkere. Han fortjente det helt sikkert. :yes:

7215455[/snapback]

Kom akurat på at jeg sparket en jente i magen jeg var sur på i 4 :ohmy:

Lenke til kommentar
Jeg har ikke gjort så forferdelig mye slemt, egentlig. Jeg dro til en gutt så han begynte å grine, samt blø neseblod i syvendeklasse. Annet enn det kommer jeg ikke på noe spesielt, egentlig.  :dontgetit:

 

:innocent:

7215437[/snapback]

Jente som banker gutt? :ohmy:

 

:!:

7215443[/snapback]

 

Ei jente slo meg midt på nesa i sånn 5 klasse elns, jeg silblødde som faen..jenta klikka jo i vinkel trudde sikkert hu holdt på å drepe meg :D

Lenke til kommentar

Barnehagen: husker ingenting derfra

 

Barneskolen: Fortrengt det meste, men var ofte hos rektor pga. ting andre hadde gjort og skyldt på meg.

 

U.skolen: Gikk på meny i alle friminutt selv om det ikke var lov. Hadde mye parade (3-4 ganger i uka) pga. det.

 

Jeg gjør aldri noe galt jeg :wee:

Lenke til kommentar

Skal vi se....

 

Barnehage:

- Husker bare at jeg leide en av de voksne i hånda mens vi var på tur, og så lur jeg var så tok jeg i et strømgjerde med den andre hånda, gjett hvem som fikk strøm i seg? :!:

 

Barneskole:

- Fikk brev med hjem der det stod "Farlig lek". Noen kamerater og jeg tok med oss lighter og sprayboks opp i skogen og flamberte trær osv.

- Spilte fotball i ganga i nesten hvert friminutt når det regnet = knust rute, 2 armaturer fallt ned osv.

- 2 i klassen min var veldig uvenner gjennom hele 7.kl, de drev å kastet stoler osv etter hverandre midt i timen :D

- Husker jeg plasserte en pult foran døra til skapet under vasken når en i klassen skulle tøffe seg ved å gjemme seg inni :p

- En gang jeg skulle spille døball så greide jeg å smadre balltreet midt i fleisen på en liten unge.

 

Ungdomsskolen:

- Kastet viskelær og twist i hodet på en gammel mattelærer, endte med at hun sykemeldte seg og har aldri kommet tilbake :dontgetit: (ikke jeg som gjorde dette, men en i klassen min)

- Kortsluttet en kurs ved å stikke en ledning inn i en stikkontakt. To av strømmålerene knuste...

- Kan ikke huske så mye mer, men klassen min var nok værst under barneskolen :p

Lenke til kommentar

når jeg var 7 år gammel fant jeg ut at jeg ville besøke et søskenbarn som bodde 3,5 mil unna. Så jeg hoppa på sykkelen og begynte å sykle, tok litt lenger tid enn beregnet og jeg ble etterlyst på radio, og det var en mindre leteaksjon satt i gang.

 

 

På ungdomsskolen:

 

Kasta snøball i friminuttet, en lærer kom bort og sa at vi måtte slutte, hadde en snøball i hånda, og skulle liksom fake kaste mot læreren fra 3 meters avstand. glapp snøballen og traff ham rett i trynet.

 

Når jeg og et par kompiser kjeda oss, spyttet vi noen skikkelige spytteklyser på trappe gelenderet og satte oss i enden av trappa og så på når folk dro hendene over spytteklysene når de kom gående ned trappa.

 

Husker vi synes det var ganske morsomt, spesielt hvis det var en lærer som ble offer for spytteklysene våre.

 

En gang hadde hele klassen det morsomt på frøkens bekostning. Vi låste klasseromsdøra og hoppet ut vinduet ( 1. etasje ) for å forvirre henne. Hele klassen fikk oppførsels anmerkning.

Lenke til kommentar
- Fikk brev med hjem der det stod "Farlig lek". Noen kamerater og jeg tok med oss lighter og sprayboks opp i skogen og flamberte trær osv.

7215695[/snapback]

Sånt har man først begynt med nå, på vgs.

Kanskje det er sånn at jeg ska ta med det jeg driver med nå for tia i steden?

 

-Hardcore mobber fra 1. til 10. klasse. Er vel egentlig ikke så stolt av det, men gjort er gjort, og de fleste fortjente det.

7215738[/snapback]

Tviler jeg på (:

Lenke til kommentar
Barnehage:

- Husker bare at jeg leide en av de voksne i hånda mens vi var på tur, og så lur jeg var så tok jeg i et strømgjerde med den andre hånda, gjett hvem som fikk strøm i seg?  :!:

:!: genialt.

 

 

Skal vi se.

Trur ikke jeg gjorde noe ugang i barnehagen.

 

Barneskolen:

Gjorde egentlig masse piss.

I 1 klasse banka jeg opp 3 3djeklassinger. eller "banka opp" da :p jeg slang alle sammen i bakken og slo dem i magen noen ganger :p så løp de sin vei. xD

Kasta snøballer en mendge ganger på både lærere og elever, knuste ei rute fordi jeg blei så sur på en lærer.

Hele klassen var så bråkete, så jeg trur ikke vi hadde samme natufaglærern 2 ganger O_o

var ei lærer som skulle dra meg med ned til skolen etter vi var i skogen, jeg kunne bare gått hjem rett derifra, men NEIDA jeg måtte helt ned på skolen FØR jeg kunne gå hjem. og da gjorde jeg noe random, slo armen til lærern til siden sparka han i skrittet dytta i magen og løp hjem :!: :wee:

I 3djeklasse når jeg satt i gangen, så kom det en 6e klasse elev løpende, jeg strakk ut beina så han snubla :innocent:

Så løp jeg fordi kan starta å jage meg, jeg løp inn i klasserommet, tok opp en stol.

Så sa han "JA KAST DA" ( trur jeg det var ) også kasta jeg den rett i hodet på han.

"mente ikke bokstavlig da!"sa han mens han gikk furtene bort :p

 

Siden jeg var ganske brei om magen hele barneskolen så blei jeg ofte mobba for det, og en gang da ei jente hadde mobba meg så inni hampen mye, så tok jeg blyanten hennes og stakk den inn i armen så den sto der.

Det hadde hu bare godt av :p

Også har jeg sloss og bla bla bla masse, kasta stoler igjennom hele klasserommet, hengt ut av 3dje etasje eller hvor mange etasjer det nå er på den skolen, hatt matkrig, oversvømt førsteetasje med sånn brannsloknings slangeting.

og ditten og datten :p

 

Ungdomskolen:

 

uhm.. kverrulert alt av hva lærern har sagt, slått en god del lærere der også.

Jeg og en annen person skulle herpe en snømann en gang, også kom det ei jente og skulle stoppe oss ( 8ende ) så starta hu å sparke meg, også tok jeg igjen og der lå hu nå ei stund :innocent:

Øh.. gjort mye småugang ting.

Jeg har samfunsfag boka fra ungdomskolen enda, siden jeg sa at jeg hadde levert den, men det hadde jeg visst ikke :p så det ikke før i fjor når jeg hadde starta på gk.

Har den evnen med å klare å få folk til å bli sure på meg jeg >_>

 

 

Videregående har jeg ikke gjort så mye ugang. har rektig nok diskutert litt med noen lærere, og nesten fått de på gråten virker det som, men ikkenoe mer enn det.

Siste annmerkninga jeg har fått er "dataspill i timen"..

Jeg trykka på kabal fordi jeg kjeda meg når jeg var ferdig med oppgavene.

 

Edit: kan legge til at jeg og noen andre blei kasta ut av et parkeringshus like ved skolen i skoletida fordi vi klatra på det :p

Riktig nok ikke PÅ skolen, men i skoletida.

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...