CellularDude Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Opplever at batteriet på min Sony Ericsson Z550i lades ut for fort. Jeg ringer lite, tar lite bilder, wapper litt, bruker ikke MP3-spilleren, bruker lite radio, har Bluetooth avslått når jeg ikke synker telefonen, og har justert bakgrunnsbelysningen ned til 50/60 prosent. Mobildekningen er normalt god der jeg ferdes. Etter ett døgn viser batteri-indikatoren på hoveddisplayet 60 prosent. Ytterdisplayet viser noe mer. Hva er andre Z550i-eiers erfaringer med batteriet? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Har du på 3G? Er du isåfall i områeder med dårlig 3G-dekning? Det kan tappe batteriet endel kjappere enn normalt. Om du nettopp har kjøpt den så tar det noen ladinger før batteriet er på topp. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Har du på 3G? Er du isåfall i områeder med dårlig 3G-dekning? Det kan tappe batteriet endel kjappere enn normalt. Om du nettopp har kjøpt den så tar det noen ladinger før batteriet er på topp. 7216703[/snapback] Greit du nevnte de to tingene, som kan ha sitt å si for batteritiden. Det er ikke 3G på telefonen. Kjøpte den i august. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Dette er for lavt for Z550, den skal vare lenger. Prøv å oppdatere programvaren vha SE sine hjemmesider. Hvis det ikke hjelper, sender du den på service. -snubbel Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Dette er for lavt for Z550, den skal vare lenger. Prøv å oppdatere programvaren vha SE sine hjemmesider. Hvis det ikke hjelper, sender du den på service. -snubbel 7217335[/snapback] Har prøvd On The Air-oppdatering, men det står at jeg har den nyeste programvaren. Har dog ikke prøvd å sjekke om det finnes oppdateringer som kan kjøres via kabel (må i så fall låne en i butikken). Hvis ikke, kan butikken legge inn siste oppgradering. Men poenget er at batteriet skal vare lenger, som du opplyser om. Flere som er meget misfornøyde med batteritiden på Z550i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå