_sindre_ Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 http://www.digihome.no/PartDetail.aspx?q=c:36133;p:1016160 Synes prisen så litt merkelig ut, hva er dette her, og er det noe å satse på? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Det er nok bare modul for kortet, og ikke selve kortet. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Kan ikke tenke meg at modulen koster bare 144,- Dette er nok et feilpriset lydkort. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Det var slik jeg oppfattet det. CREATIVE SB X-Fi Digital I/O Modul, Bulk Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Kan ikke tenke meg at modulen koster bare 144,- Dette er nok et feilpriset lydkort. 7214987[/snapback] Det var det jeg også tenkte, men ser at det er en slik pris på flere butikker når jeg sjekket i prisguiden. Hva menes med "modulen"? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Modulen kan enten være en 5 1/4 modul, som du altså putter inn i samme slots som cd-rom o.l benytter, eller så kan det være noe som du finner på X-fi Platanium(?), du får en stor modul utenom til å stille på diverse ting. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Det er en sånn add-on boks med optisk lyd inn og ut, samt coax inn og ut, som man plugger inn i X-Fi lydkortet. Har en sånn til min Xtreme Music. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Det er en sånn add-on boks med optisk lyd inn og ut, samt coax inn og ut, som man plugger inn i X-Fi lydkortet. Har en sånn til min Xtreme Music. 7215041[/snapback] ok! Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Tok et bilde av den nå for å vise: Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Den koster sikkert 144,- Endret 4. november 2006 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Bardis Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Tok et bilde av den nå for å vise: 7215070[/snapback] men er jo ikke den de viser på bildet da, der viser de jo den største utgaven som har de digitale inn og utgangene integrert i boksen.. Meget misvisende annonse om det faktisk er den lille modulen der som det menes.. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Tok et bilde av den nå for å vise: 7215070[/snapback] men er jo ikke den de viser på bildet da, der viser de jo den største utgaven som har de digitale inn og utgangene integrert i boksen.. Meget misvisende annonse om det faktisk er den lille modulen der som det menes.. 7227944[/snapback] Bildet er så som så. Jeg veit at det er denne det er snakk om, så den får være så misvisende den bare orker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå