underground Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hei. Saken er den at jeg har en brother HL 1430 laser skriver som jeg skulle hatt kobla til hjemmenettverket. Har en trådløs Dlink router med en USB kontakt som jeg kan koble skriveren til. Jeg lurer da på hvordan jeg skal ordna så jeg kan skrive ut på den fra det trådløse nettet. Noen som har noen gode forslag? takk. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Skriveren kobles til ruteren. Oppsett av skriveren er jeg sikker på gjøres i administrasjonssida til ruteren. Lenke til kommentar
nifty Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Nøyaktig hvilken D-link modell er det du har ? Mye lettere å hjelpe deg da ! Det står muligens i brukerveiledningen til D-linken også, om det er mulig å kople skrivere til den ! Lenke til kommentar
underground Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Det er en DI-524UP 802.11G router. Lenke til kommentar
airguard Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Det er en DI-524UP 802.11G router. 7214981[/snapback] Ja, jeg fikk god respons da jeg rev av antenna på routeren og lodda de sammen med nettverksporten på skriveren med gode gammeldagse strikkepinner isteden Jada vet det, fått kjøpt bil enda ? ( blir litt sur hvis du ikke henter meg i en lamborghini når jeg skal på kurs i Sandvika den 12-13 Desember) Som han over sa du setter innstillingene i routeren til skriveren, og det står i manualen. Endret 8. november 2006 av airguard Lenke til kommentar
underground Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Skal jaggu si du holder deg til temaet hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå