Rayte Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hei, jeg har ikke akuratt et problem med det er veldig iriterende at dataen min fryser hele tiden. I går så satt jeg og restartet den i ca 10 min før den funket.. Så vet noen hva jeg kan gjøre for at den ikke skal fryse mer? Takk for alle svar. Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hei Du må nok beskrive litt mer. Skjer det bare plutselig? Skjer det før du kommer inni windows? Går det en stund før den fryser? Er det lenge siden du har formatert pc-en? Har du sjekket pc-en for spyware og virus?? Er det en gammel pc? Last ned SpeedFan (søk på www.google.com ) og sjekk varmen i pc-en din. Lenke til kommentar
Rayte Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Hei Du må nok beskrive litt mer. Skjer det bare plutselig? Skjer det før du kommer inni windows? Går det en stund før den fryser? Er det lenge siden du har formatert pc-en? Har du sjekket pc-en for spyware og virus?? Er det en gammel pc? Last ned SpeedFan (søk på www.google.com ) og sjekk varmen i pc-en din. 7214887[/snapback] Det er forskjellig om den fryser før windows starter eller etter den har started. Den er ny, ikke lenge siden jeg formaterte. Har ikke skjekket om jeg har virus eller noe enda men tror ikke det. Skal laste ned SpeedFan senere og skjekke varmen i PCen så jeg skriver mer senere. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Kan vi få mer informasjon angående hardware i maskinen? Lenke til kommentar
eggi Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 http://www.memtest.org/ Last ned å lag en boot cd, så kan du sjekke om minnet er ok. Lenke til kommentar
Rayte Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 OMG! Jeg er så smart at jeg prøver og formattere så fryser dataen under installasjonen av Windows =S så nå kan jeg ikke gjøre noe, har prøvd og restartet den ca 50 ganger! Noen som vet hva som kan være galt? Selv har jeg en mistanke om at det er rammen men vet ikke hvorfor =P Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Rayte: Hadde kanskje vært en ide om du fortalte litt om hardwaren så det kan være til hjelp til de som kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Rayte Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 kk, jeg har ikke peiling på hva det er xP Jeg vet jeg er n00b når det gjelder data =D Lenke til kommentar
tomcse Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 I og med at den fryser selv under install av Windows har du et hardwareproblem. Kompatibilitet-trøbbel, BIOS-innstillinger, for svak strømforsyning eller feil på en komponent er mine tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå