EinarEriksen Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Det er ingen tvil om at Motorola Krzr K1 er pen å se på i butikkhyllen. Men hvordan fungerer den i bruk? Les mer Lenke til kommentar
Merovingian Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 tja, 20GB internminne er nok litt overdrevet da Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 "Telefonen har også et internminne på 20 GB." Hadde ikke vært dumt det nei! Lenke til kommentar
faxe Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hvorfor har motorola fortsatt så utrolig støgge menyer? spesielt ikonene. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 får håpe at razr max er bedre. Dette var bare skufende Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Skjerm: 1,9 tommer Skjermen viser 176 x 220 piksler på 1,8 tommer, med en fargedybde på 260 000 farger. Spesifikasjonene gir allikevel skjermen en god oversikt.Er det oppløsningen som gir skjermen god oversikt? Krzr K1 har støtte for minnekort av typen MicroSD, som du får i størrelser opp til 1 GB. Som dere selv skrev 1. august finnes microSD-kort i størrelser opptil 2 GB, hvorfor prisguiden ikke har oppdaget dette ennå vet jeg ikke. Jeg vet i hvert fall at Dangaard sannsynligvis får inn 2 GB i løpet av en uke eller to. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Liken til Samsung E900 i konklusjonen virker ikke Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 får håpe at razr max er bedre.Dette var bare skufende 7215691[/snapback] får håpe det, men jeg tror definitivt motorola trenger å finne noen andre oversettere på dem menyene. nei, tror jeg velger SE Z710 fremfor den her ja. Lenke til kommentar
Merken Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Har denne egentlig radio?? Dere skriver at den innebygde radioen fungerer bra, men flere andre mobil nettsider skriver at den mangler radio. Kan heller ikke finne noe på Motorolas (uoversiktelige) hjemmeside om radio. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jøss, denne telefonen er fra 2006 ja. Den er fortsatt et av "flaggskipene" til mobiloperatørene her i Canada. Se f.eks. https://shop.koodomobile.com/phones/models/index.html Ettersom min "norske" telefon (med SIM-kort) kun fungerer hos én av Canadas operatører, den ekstremt dyre Rogers Wireless, har jeg nå blitt nytt til å bytte selskap her og fant ut at Koodo mobile er det billigste. Men da må jeg altså kjøpe en sånn crappy telefon... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg