sld Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 hei, jeg lurte bare på noe, jeg har ikke sånn router men en motorola modem altså chello. Jeg har lest at hvis man åpner porter så går nedlastninger raskere, gjelder dette bare de som har routere? Lenke til kommentar
Locci Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 hei, jeg lurte bare på noe, jeg har ikke sånn router men en motorola modem altså chello. Jeg har lest at hvis man åpner porter så går nedlastninger raskere, gjelder dette bare de som har routere? 7214680[/snapback] Altså om det bare er et rent bridgemodem så har du ikke noe som skal sperre for hastigheten der hvertfall. Og når det kommer til åpning av porter så vill det egentlig ikke helpe på hastigheten siden portene er der bare for og åpne og stenge for trafikk så si at port 6881 "standar torrent port" er sperret så vill ikke noen trafikk komme igjennom. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 åpne samme porten som du bruker i klienten din du, så får du kontakt med de andre som er i samme situasjon som deg nå. da skal du få bedre fart (hvis dem er snille da) Lenke til kommentar
sld Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 og hvordan åpner jeg porter? jeg har en motorola SB510 Series SURFboard Cable Modem, har telio i tillegg Lenke til kommentar
fa2001 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hei, jeg fant denne på Google, her kan du se om porten er åpen: http://www.whatsmyip.org/ports/ Husk å være inne på BitTorrent programmet når du tester. Kan også anbefale å begrense uploaden i torrent-programmet til (max) litt under den teoretiske uploaden din, da vil det kanskje gå litt fortere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå