Gjest Slettet+89234341 Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Sitter og ser på nye hodetelefoner til mp3 spiller her nå. Fra før har jeg portapro som jeg har satt i annen innkapsling siden bøylen er noe dritt, men vil nå ha nye. Lukkede hodetelefoner er så absolutt en fordel. De skal også ligge utenpå ørene, ikke over slik AKG k26p gjør. Jeg hører på veldig mye filmmusikk/instrumentell musikk, og bass og lavere frekvenser er derfor viktig. Ledningen bør være maks 1.5 meter, og koste maks 500. Hittil har jeg sett på Koss UR40 som ser ut til å være skreddersydd til mitt behov, men det sies den lekker godt med lyd Åja, gjør ikke noe om de funker bra som ørevarmere heller Lenke til kommentar
JensL Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Ledning til 500,-? Dyre greier. ;-) Gode, lukkede hodetelefoner til under 500,- finnes egentlig ikke. Disse er mye vanskeligere å lage enn de åpne, det vil si: dyrere. Noen du kan se nærmere på: AKG K81 DJ (ca.600,-). Litt over prisen din, og ikke store nok til å ligge rundt øra, men disse låter bra, er solid bygget og passer generelt meget godt til MP3-spillere. Kabelen er 2.5 m. Sennheiser HD201 (ca.200,-) Billig, men faktisk ikke så ille lyd. Overraskende bra sak, som ligger rundt øra helt greit. Litt usikker på hvor solid den er. Sennheiser HD205 (ca.400,-) Litt mer solid utgave av HD201, virker det som. Beyerdynamic DT23| (ca.400,-) Den beste lyden under tusenlappen, mener nå jeg. Meget solid bygd. Ikke store nok puter, men komfortabel allikevel. Isolerer nok ikke like godt som de andre nevnt her, men helt ok. Kabelen er 2.5 meter. Koss er ikke solide, nesten uansett modell, så med mindre du vil reparere dem ofte, burde de unngås. Personlig synes jeg ikke lyden er noe særlig heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Ledning til 500,-? Dyre greier. ;-) Gode, lukkede hodetelefoner til under 500,- finnes egentlig ikke. Disse er mye vanskeligere å lage enn de åpne, det vil si: dyrere. Noen du kan se nærmere på: AKG K81 DJ (ca.600,-). Litt over prisen din, og ikke store nok til å ligge rundt øra, men disse låter bra, er solid bygget og passer generelt meget godt til MP3-spillere. Kabelen er 2.5 m. Sennheiser HD201 (ca.200,-) Billig, men faktisk ikke så ille lyd. Overraskende bra sak, som ligger rundt øra helt greit. Litt usikker på hvor solid den er. Sennheiser HD205 (ca.400,-) Litt mer solid utgave av HD201, virker det som. Beyerdynamic DT23| (ca.400,-) Den beste lyden under tusenlappen, mener nå jeg. Meget solid bygd. Ikke store nok puter, men komfortabel allikevel. Isolerer nok ikke like godt som de andre nevnt her, men helt ok. Kabelen er 2.5 meter. Koss er ikke solide, nesten uansett modell, så med mindre du vil reparere dem ofte, burde de unngås. Personlig synes jeg ikke lyden er noe særlig heller. 7243034[/snapback] Too late ^^ KJøpte Koss UR40 og de kom i dag, storornøyd. Men de lekker en del lyd ja :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå