Spr0cket Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 fins det noe device som kan motta fjernkontrollsignaler og sende de videre via kabel til en sender i andre enden? slik at jeg kan stå i 2. etasje og sende signal til mottakeren, som kan sende dette videre til forsterkeren i tredje etasje via kabel (snakker ikke om en remotecontrol-inngang på forsterker, men egentlig et IR-relay) Lenke til kommentar
morra Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Det finnes jo trådløse fjernkontroll-extendere som sender radiosignaler. Har ikke testet dem selv, så jeg er usikker på hvor godt det virker... Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 nemlig det jeg tenkte på, fant ikke noe godt ord. men det er altså en fjernkontrollextender. lurer på om windows mce hadde noe slikt bundla. vet ikke om det fins til salgs separat. Lenke til kommentar
morra Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Du har jo de på Clas Ohlson og Advance Finnes sikkert andre steder også... Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Du har jo de på Clas Ohlson og Advance Finnes sikkert andre steder også... 7220899[/snapback] nice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå