Cyberfrog Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg ville sendt noen snille aliens for å hilse på... Og hvis menneskeheten ikke da hadde skjerpet seg, lagt alle unødvendige konflikter bak seg osv., så hadde jeg sendt noen slemme aliens for å gjøre kort prosess. (Skal man først utslette menneskene, hvorfor ikke gjøre det med litt stil). Så skulle jeg spilt Spore og hentet inspirasjon til det neste skaperverket eller noe. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Dette er den kristne guden det er snakk om, I suppose? Isåfall ville jeg ha forkastet den religion jeg hadde vært gud over, og enten lagd en ny en som ikke er så sykt pågående og hjernevaskende som kristendommen, eller bare slappet av og gjort diverse ting som å fly rundt omkring og ha det gøy. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Dette er den kristne guden det er snakk om, I suppose? Isåfall ville jeg ha forkastet den religion jeg hadde vært gud over, og enten lagd en ny en som ikke er så sykt pågående og hjernevaskende som kristendommen, eller bare slappet av og gjort diverse ting som å fly rundt omkring og ha det gøy. 7224975[/snapback] Hvorfor er den hjernevaskende? Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg ville skapt et univers så gigantisk at jeg ikke viste hvor det endte, også hadde jeg startet en evolusjon over alt. Så ville jeg gått å lagt meg til å sove, latt evolusjonen jobbe for å så stå opp og lese loggboka etter noen trilliarder år. Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 og så er hele universet ødelagt fordi han rar fyr fant opp den kraftigste bomben ever... hele universet ble sprengt. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 og så er hele universet ødelagt fordi han rar fyr fant opp den kraftigste bomben ever... hele universet ble sprengt. 7225340[/snapback] Da hadde jeg dratt en homer " Dough! " Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Da hadde jeg dratt en homer " Dough! " 7225459[/snapback] (Doh) kunne jo ha laga et nytt univers da og lagd En stor jordklode og EN stor sol så lever alle og alt på jorda Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg ville nok gjort mye rart, men dette er en liste over ting jeg kommer på i farten: - Vist at "Gud gir, og Gud tar" - Spilt StarCraft -- på ordentlig - Utslettet navlelo, oliven på pizza og dubbing - Skapt "A galaxy far, far away" - Gjort verden til et Bedre Sted uten krig og fred og religion og sånt - Gjenopplivet Douglas Adams og satt ham i produksjon - "The greatest trick the Devil ever pulled was convincing the world he didn't exist." - Gjort "et par" endringer når det gjelder programvare, lukket kildekode, musikk, video, kopisperrer og andre teite ting. - Henrettet alle som sier "Jeg har ikke noe å skjule, så det er greit for meg" - Hindret folk i å starte førjulen før 1. desember, og gjeninnført det som en høytid basert på at "solen snur". - Misbrukt det på det groveste, først og fremst mtp. "practical jokes" på venner Osv... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Moderator minner på at lange quotes er en uting. Dere trenger ikke ta med sitater inne i sitater når dere svarer, spesielt ikke når svarene følger rett etter hverandre. Jeg fjerner noen sitater for dere i postene over. Geir Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Da hadde jeg nok sett ned på alle "menneskene" og tenkt...Helvete også..mennesker er jo helt sprø...På tide en rensning og med å sende en ny stor asteroide mot jorden.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg ville nok ha utnyttet det ganske saa grovt til min egen fordel tror jeg. Og jeg ville gjort det slik at jeg kunne gaa blandt resten av menneskeheten. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Og jeg ville gjort det slik at jeg kunne gaa blandt resten av menneskeheten. Hvorfor ville du gjort noe sånt? Hvis du alikevel kan se hva menneskeheten gjør ovenfra også ville du valgt å gå blandt mennesker..Doesn't make any sense dude.hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 sendt sir alex ferguson til ytre mongolia for æ'å bli onkel yak`s bitch Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Og jeg ville gjort det slik at jeg kunne gaa blandt resten av menneskeheten. Hvorfor ville du gjort noe sånt? Hvis du alikevel kan se hva menneskeheten gjør ovenfra også ville du valgt å gå blandt mennesker..Doesn't make any sense dude.hehe 7227624[/snapback] Istedenfor å observere hva alle andre opplever kan man oppleve det selv. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 - Henrettet alle som sier "Jeg har ikke noe å skjule, så det er greit for meg" 7226233[/snapback] I debatten om kameraovervåkning, tenker du? Eller..? Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Hvis du var Gud - Den Allmektige - hva ville du gjort? Spillt The Sims 2, eller kanskje Black & White Endret 6. november 2006 av Bluesky Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Hvis jeg var Gud - Den Allmektige ville jeg ha 1. drept Bush 2. Gjort slik at det ble verdens fred. EDIT: omformulering Endret 11. november 2006 av Demille Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hvis jeg var Gud - Den Allmektige ville jeg ha drept Bush, gjort slik at det ble verdens fred. 7258992[/snapback] Så de anti-demokratiske, undertrykkende regimene ikke møtte motstand men kunne fortsette å ødelegge alle de menneskene som er imot dem? Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 demille trur du burde heller skifte hjerne på bush:P Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Så de anti-demokratiske, undertrykkende regimene ikke møtte motstand men kunne fortsette å ødelegge alle de menneskene som er imot dem? 7259000[/snapback] Jeg utrykte meg kanskje litt feil. Hvis jeg var Gud - Den Allmektige ville jeg ha: 1. Drept Bush 2. Gjort slikt at det ble verdens fred. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå