theDurkan Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hadde utryddet menn, og latt verden flyte over av vakre kvinner. Når de dør som 18-20åringer kommer de alle til himmelen for å tjene meg godt Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) At the beginning of times, the Universe was created. This was generally considered a bad idea, and led to an uproar amongs the intelligent species. Eller noe. 7214459[/snapback] In the beginning the universe was created. This made a lot of people very angry and is widely considered as a bad move. Edit: On topic: Først ville jeg skapt en sten som var for stor til at jeg kunne løftet den. Deretter ville jeg løftet den. Endret 5. november 2006 av Myubi Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hadde jeg vært allmektig, så hadde jeg likevel brukt 144 timer på å skape jorden og himmelen og sånt. Jeg hadde spilt Guitar Hero i 24 timer, plaget folk i noen år med pest og plage, slengt ned litt mana, pult en gift jomfru, latt befolkningen av jorden drept sønnen min, for så å holde kjeft i 2000 år. Jeg tror den nåværende guden egentlig har klart det ganske bra. Hvorvidt han spiller Guitar Hero eller ikke vet jeg ikke. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg hadde sendt ned meg selv i menneskeskikkelse og kalt meg for Jesus. Jeg hadde utført mirakler, og bedt folk følge masse lover og regler. Så hadde folk begynt å tro på meg, med en gammel bok som bevis. Så når de dauet hadde jeg ledd av de og sendt de til helvete for at de gikk på spøken min. Lenke til kommentar
Royo Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Jeg tror den nåværende guden egentlig har klart det ganske bra. Hvorvidt han spiller Guitar Hero eller ikke vet jeg ikke.7219982[/snapback] Gud spiller ikke Guitar Hero som oss dødelige. Han spiller Guitar Hero VII - The Ultimate Version. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 hadde jeg vert gud, hadde jeg bare skapt vakre kvinner. jeg hadde skrevet på himmelen at det ikke fants noen gud, og det ville det aldri gjøre heller. så ville jeg skapt menn, så vet jeg ikke mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 vis jeg hadde vært Gud, hadde jeg synes synd på mennekene:D Lenke til kommentar
Royo Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 jeg hadde skrevet på himmelen at det ikke fants noen gud, og det ville det aldri gjøre heller.7220168[/snapback] Da tror jeg Mor Åse ville sagt at du lyver... Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 hadde jeg vert gud, hadde jeg bare skapt vakre kvinner. jeg hadde skrevet på himmelen at det ikke fants noen gud, og det ville det aldri gjøre heller. så ville jeg skapt menn, så vet jeg ikke mer. 7220168[/snapback] Men da hadde de ikke lenger vært vakre men gjennomsnittlige Som Einstein sa, alt er relativt. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 jeg hadde skrevet på himmelen at det ikke fants noen gud, og det ville det aldri gjøre heller.7220168[/snapback] Da tror jeg Mor Åse ville sagt at du lyver... 7220473[/snapback] Så gud løy altså? den almektige løy? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 hadde jeg vert gud, hadde jeg bare skapt vakre kvinner. jeg hadde skrevet på himmelen at det ikke fants noen gud, og det ville det aldri gjøre heller. så ville jeg skapt menn, så vet jeg ikke mer. 7220168[/snapback] Men da hadde de ikke lenger vært vakre men gjennomsnittlige Som Einstein sa, alt er relativt. 7221291[/snapback] Hvis du samler 100 vakre kvinnner i ett rom, vil de fortsatt være vakre. Ikke gjennomsnittliga Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Ville begynt med å gjøre to ting klinkende klart: 1) Ja, jeg finnes 2) Nei, dere trenger ikke å tilbe meg. Hallo, jeg er allmektig! Tror du jeg bryr meg om du kaster bort flere timer i uka på å prøve å blidgjøre meg? Jeg er allerede så happy som jeg kan få blitt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Ville begynt med å gjøre to ting klinkende klart: 1) Ja, jeg finnes 2) Nei, dere trenger ikke å tilbe meg. Hallo, jeg er allmektig! Tror du jeg bryr meg om du kaster bort flere timer i uka på å prøve å blidgjøre meg? Jeg er allerede så happy som jeg kan få blitt! 7221814[/snapback] ditto. også hadde jeg drept alle som begynte å tenke selv sånn at bare de som gikk på instinkt hadde overlevd, og kommen til himmelen hvor det er bare koselige ting ^^ Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) hadde jeg vert gud, hadde jeg bare skapt vakre kvinner. jeg hadde skrevet på himmelen at det ikke fants noen gud, og det ville det aldri gjøre heller. så ville jeg skapt menn, så vet jeg ikke mer. 7220168[/snapback] Men da hadde de ikke lenger vært vakre men gjennomsnittlige Som Einstein sa, alt er relativt. 7221291[/snapback] Faktisk ikke. Når en mann ser en kvinne vet han umiddelbart om hun er fin eller ikke ut ifra former og benbygning etc. Altså utseendet. Dette kalles replication value. Så hvis det bare fantes vakre kvinner ville menn vært mer lykkelige. Fordi menn er programmert til å føle lykke når de har sex med kvinner som har høy replication value. Kvinner er mest opptatt av survival value visstnok 80% og replication er 20% Endret 5. november 2006 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Royo Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Om alle var vakre, ville det ikke lenger være noe spesielt med det å være vakker, det var vel kanskje poenget? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 In the beginning the universe was created. This made a lot of people very angry and is widely considered as a bad move. 7219965[/snapback] Takk. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg hadde skapt mennesket og latt de bygge opp en by... Så hadde jeg skapt kyr og latt de beite rundt byen... Så hadde jeg gitt kyrene økser og latt de drepe alle menneskene... Repeat... Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 hadde spamma forumet så det holder Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 hadde spamma forumet så det holder 7224336[/snapback] Yes! Da hadde jeg fått anledning til å moderere Gud. Geir Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 hadde spamma forumet så det holder 7224336[/snapback] Yes! Da hadde jeg fått anledning til å moderere Gud. 7224351[/snapback] Da må du passe på så du ikke blir moderert selv da, i det virkelige liv. Jeg tror at om jeg hadde blitt skjenket guddommelige egenskaper så hadde jeg endt opp med å veksle mellom å sørge for at alle (dyr og mennesker) har det godt i verden, og at jeg selv har det godt. Siden jeg hadde hatt guddommelige evner kunne jeg først voldtatt en kvinne fordi jeg hadde lyst, så fått henne til å glemme det hele så hun selv ikke skulle føle misnøye. Repeat. Jeg kunne også bruke litt fritid på å gjøre flere planeter lev-bare på samme måte som jorda, og la mennesker og dyr reise sin vei over dit. Gjøre alle blide og ikkevoldelige. ++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå