RSR Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hei har kjøpte lianli modular case, MIST HighPerformance v.k.sett, Dual Rad og toppdeksel for festing av radiator. har 2 120mm vifter som skal festes til radiator som festes til toppdeksel, men fulgte bare med korte vanlige vifteskruer. Og følger ikke med noen tegninger så jeg er litt lost;) trenger også en albue(vinkle) fra radiator da den kommer helt inntil 3 hder som skal stå over psu (for de som kjenner cabbiset) dim er 1/4"bsp-1/2"ID. Finner ikke det noe sted. takker for svar hilsen rsr Lenke til kommentar
Duality Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Til du finner skruer som passer kan du jo bruke lange strips? Lenke til kommentar
RSR Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Til du finner skruer som passer kan du jo bruke lange strips? 7217184[/snapback] Ja må vel feste med strips så lenge. Men så lenge jeg ikke finner 1/4" med 90 gradersvinkel, så er det vel litt pes å bytte nippel der senere. Vet ikke helt er noob på vannkjøling takk iaf for tipset Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Går vel fint an å finne rette skruene på clas ohlson eller lignende? Ta med radiatoren, så finner de ut hva du trenger. Jeg fant mine på en helt standard "mekk"-butikk i byen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå