Upsaker Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) God kveld, tidligere denne uka var jeg ute på oppdrag for avisa, og var på Rygge Flystasjon. Der fikk jeg kjøre helikopter, og akkurat når vi landa kom det to andre helikopter inn for landing som jeg bare måtte ta bilde av. Lyset var helt fantastisk, men jeg rakk ikke å stille inn kameraet skikkelig. Kritikk? Ny versjon: Og enda en versjon, et annet bilde. dette syns jeg har mindre fart enn de andre: Endret 4. november 2006 av Jurgis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Vanvittig tøft imo, synd med den tralla til venstre, dog. Vietnam-aktig. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Ahh, sinnsykt tøff stemning i bildet! Du kunne kanskje ha holdt kameraet mer vannrett, men det blir bagateller. Noe som ikke er en bagatell, for øvrig, er at du kunne ha prøvd å gjøre bildet litt lysere og skru opp kontrasten noen hakk. Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Utrolig stilig bilde, men helikopteret i midten går vel kanskje litt i et med bakgrunnen bak? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 4. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Vanvittig tøft imo, synd med den tralla til venstre, dog. Vietnam-aktig. 7214142[/snapback] Den kan jeg da alltids se om jeg greier å fjerne Ahh, sinnsykt tøff stemning i bildet! Du kunne kanskje ha holdt kameraet mer vannrett, men det blir bagateller. Noe som ikke er en bagatell, for øvrig, er at du kunne ha prøvd å gjøre bildet litt lysere og skru opp kontrasten noen hakk. 7214167[/snapback] Jeg kan ikke se at det er så veldig skevt jeg. da måtte det i så fall helt litt ned mot høyre. Utrolig stilig bilde, men helikopteret i midten går vel kanskje litt i et med bakgrunnen bak? 7214172[/snapback] Sant det, men det går jo ikke ann å ha bildet uten det helikopteret foran heller. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Synes svart-hvitt funksjonen du prøvde å få til ikke gikk helt fint. Helikopterne er for lavt nede til at de står i kontrast til himmelen, og blir for skjermt bort av trærne i bakgrunnen. Ellers er bildet av god kvalitet, og alt det der. 2. bildet var helt klart best, synes nå jeg da.. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Bilde 2 ble kjempebra (og ikke bare fordi helikopteret kom litt tydligere fram på det) Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Ja, bilde 2 ble helt klart best, og det hjalp med croppingen. Enig med Rivers. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 4. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Takk for tilbakemeldingene Helt enig at det siste ble best etter at jeg fikk croppa det litt osv. Lenke til kommentar
SebRamsland Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Veldig kul(e) bilder! Det hadde kanskje gjort seg enda litt bedre, dersom bakken/horisonten var helt rett. Rettet litt på dette. Croppet også bildet litt mer, for å få det til å bli litt "røffere". Slik ble det: Med litt svak blåfarge: Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 4. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Veldig kul(e) bilder! Det hadde kanskje gjort seg enda litt bedre, dersom bakken/horisonten var helt rett. Rettet litt på dette. Croppet også bildet litt mer, for å få det til å bli litt "røffere". Slik ble det: Med litt svak blåfarge: 7218791[/snapback] Tja, funker det også. Hvordan format det er kommer jo ann på hva du skal bruke det til Lenke til kommentar
SebRamsland Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Veldig kul(e) bilder! Det hadde kanskje gjort seg enda litt bedre, dersom bakken/horisonten var helt rett. Rettet litt på dette. Croppet også bildet litt mer, for å få det til å bli litt "røffere". Slik ble det: Med litt svak blåfarge: 7218791[/snapback] Tja, funker det også. Hvordan format det er kommer jo ann på hva du skal bruke det til 7218827[/snapback] Absolutt! Slik jeg framstilte det hadde sikkert fungert bedre som en banner, men sikkert ikke på trykk Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Flotte bilder! Masse stemning! Tipper du brukte EF 70-200mm objektivet ditt. Syns du at du har god nok tele med dette objektivet? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 6. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Flotte bilder! Masse stemning! Tipper du brukte EF 70-200mm objektivet ditt. Syns du at du har god nok tele med dette objektivet? 7226953[/snapback] Faktisk så brukte jeg 17-40 under hele fotoshooten, og når det kom 2 helikoptere i full fart rakk jeg ikke akkurat å bytte objektiv. Men jeg vil si at det er nok tele på det til mitt bruk, men om det er nok til ditt bruk kommer jo ann på hva du skal bruke det til. Jeg vet at det holder til fotball, selvom mange ønsker fler mm da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå