DaggyBarlander Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg lurer på hvordan lydkvaliteten blir hvis man skaffer seg et A2DP-headsett og kobler det med Nokia 6280. Noen som har erfaring? Har tenkt å skaffe meg Jabra BT620S, men vil vite hvordan lydkvaliteten er Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Har tenkt å skaffe meg Jabra BT620S, men vil vite hvordan lydkvaliteten er 7214101[/snapback] Har brukt det i ca to måneder, kan si det fungerer strålende. Litt tungt (100g), men til gjengjeld veldig bra batteritid. En ting som kanskje er litt avgjørende er hvor bra batteriet til 6280 er ved blåtannbruk og musikkavspilling. Selv har jeg bruk headsettet sammen med en K800i og den telefonen holder utrolig lenge, men saken kan være en helt annen med 6280. Lenke til kommentar
DaggyBarlander Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Har tenkt å skaffe meg Jabra BT620S, men vil vite hvordan lydkvaliteten er 7214101[/snapback] Har brukt det i ca to måneder, kan si det fungerer strålende. Litt tungt (100g), men til gjengjeld veldig bra batteritid. En ting som kanskje er litt avgjørende er hvor bra batteriet til 6280 er ved blåtannbruk og musikkavspilling. Selv har jeg bruk headsettet sammen med en K800i og den telefonen holder utrolig lenge, men saken kan være en helt annen med 6280. 7215325[/snapback] ... og lydkvaliteten er bra? Har prøvd å koble telefonen sammen med en pc med bluetooth, og får da bare skurrete lyd når pcen spiller lyden fra mobilen. Men det kan jo være driver/instillinger på pcen som bare spiller med dårlig mono-lyd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå