L2killer Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Hei! Er det noen som kan fortelle meg hvor jeg kan laste ned en Nosrk verson av Linux og Mac? Hva er forskjellen på alle versonene? Og er det enkelt å bruke hvis man aldri har prøvd det før? Finnes det en Norsk Guide som kan hjelpe meg? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Skader ikke å sjekke sticky. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Har du noen spesielle distroer i huet? Og hva mener du med Mac? En distro som passer for macintosh? Forskjellen er vel at noen har forskjellige bruksområder. http://www.linuxguiden.no/ blir vel det beste for deg tror jeg Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Skader ikke å sjekke sticky. 7214122[/snapback] Er ikke kjent her i forumet. Men takk for notisen. Stenger da tråden, har du noen ytterlige spørsmål etter å ha lest sticky. Kan du starte en ny tråd. Tråden stenges! Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg