Fyr Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Emnetittelen sier alt Hvordan er det jeg gjør dette? Bruker XP Pro. Lenke til kommentar
Xar0n Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Emnetittelen sier alt Hvordan er det jeg gjør dette? Bruker XP Pro. 7214068[/snapback] Du må bruke cd som fulgte med HK og instalere hovedriverene, så skal internett instalere seg med det. Lenke til kommentar
Fyr Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Er det en annen måte å gjøre det på? Er ikke heeeeelt sikker på hvor de driver platene mine er... Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Er det en annen måte å gjøre det på?Er ikke heeeeelt sikker på hvor de driver platene mine er... 7214140[/snapback] Bare å gå på hjemmesiden til HK ditt, å laste ned driveren Lenke til kommentar
Xar0n Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Hvis du ikke er helt sikker hva salgs hovedkort du har nøyaktig, bare download Everest Ultimate Edition. Her er linken: http://www.download.com/Everest-Ultimate-E...tml?tag=lst-0-1 Endret 3. november 2006 av Xar0n Lenke til kommentar
Fyr Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Har Everest fra før av Takk for link anyway, kanskje andre finner den nyttig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå