medlem-82104 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Hei! Jeg har et problem her! Routeren min (Linksys WRT54G) med firmware HyperWRT 2.0! Så og si hvert 8 minutt klikker hele internetten og jeg må koble til på nytt... Når jeg kobler til nettet mitt, står det "ikke tilkoblet" men jeg har nett alikevel! Noen som vet hva problemet kan være? Mvh Andak Endret 5. november 2006 av Andak Lenke til kommentar
morra Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Det eneste eneste som funker for en noob som meg når routeren er klikk, er å resette den tilbake til fabrikkinnstillingene... (Har selv D-Link, så jeg kan ikke garantere at det virker) Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Prøvd å oppgradere firmware eller bytte til en annen firmware? Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Det eneste eneste som funker for en noob som meg når routeren er klikk, er å resette den tilbake til fabrikkinnstillingene...(Har selv D-Link, så jeg kan ikke garantere at det virker) 7213994[/snapback] Haha, har prøvd det allerede ^^ Funka ikke... Hmmm, skal se om det finnes en nyere utgave av firmwaren som jeg har nå. Takk for tips så langt Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Nei det funket ikke det heller. Trådløse klikker og det står "ikke tilkoblet". Så må jeg koble meg til på nytt! Huff, blir gal av dette!! Andak Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Her er siste firmware: http://www.thibor.co.uk/ Hva er det som gjør at routeren stopper? Bittorrent? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Om du bruker programvaren som tilhører det trådløse nettverkskortet så kan den innebygde programvaren som er i Windows XP lage problemer da den er på automatisk.. Test ut å slå av det som er innebygd i XP som forklart her: Turning off Wireless Zero Configuration Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Takk for alle tips Jeg har nå byttet til DD WRT, og slått av Wireless zero configuration. Så nå fungerer alt bra! Takk til alle som har hjulpet! Mvh Andak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå