zlask Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Jeg har satt opp to IBM 180 GXP, 60 GB disker i RAID, men jeg klarer ikke å partisjonere. Partition Magic støtter ikke RAID. Finnes det andre programmer eller måter å få til dette på? Lenke til kommentar
Laka Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Fdisk eller Aefdisk. Du kan jo også bruke partisjoneringsprogrammet når du legger inn XP. (hvis du bruker XP da) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Partition Magic funker som snus her, med mitt RAID. Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Quote: Den 2002-11-10 23:28, skrev LarsC:Partition Magic funker som snus her, med mitt RAID. Du din heldiggris! Jeg har også problemer med pm. Bruker v. 7.1 og win xp. Når jeg skal starte pm fryser maskinen helt, noe den ALDRI ellers gjør.. Ble litt skuffet over at et såpass genialt program ikke funker med RAID. Finnes det noe annet program som kan endre størrelsen på en partisjon, uten å slette dataene på den, og som faktisk FUNGERER med RAID? Jeg har sett litt rundt, men ikke funnet noe ennå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå