Hellemyr Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hei! Bios vier at cpu temp er 19 grder. Så har jeg sett sånn Intel core temp program som viset core temp på intel prosessorer. Noen som har en link til nedlastning av dette programmet? Nytter ikke med speedfan heller, det viser -3, 0 og 17 grader. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Er det dette programmet du mener? LINK Hvis temperaturene fremdeles vises feil, så kan det hende en bios oppdatering vil hjelpe. Lenke til kommentar
eel Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Prøv: cpuz goggelesøk.. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Det er programet jeg mener Brian Cpuz har jeg, og det viser ikke temp Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hei! Bios vier at cpu temp er 19 grder. Så har jeg sett sånn Intel core temp program som viset core temp på intel prosessorer. Noen som har en link til nedlastning av dette programmet? Nytter ikke med speedfan heller, det viser -3, 0 og 17 grader. 7213826[/snapback] Prøv også Intel TAT Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Har du prøvd å oppdatere BIOS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå