Gå til innhold

Musikk/internett-maskin, max 4000

Anbefalte innlegg

Har ein bror med ei maskin som no er meir eller mindre død, trur problemet er harddisken. Det kostar sjølvsagt ikkje masse å bytte den, men han vil sjå på moglegheitane til å fornye seg litt, utan at det kostar all verden.

Bruksområde:

- Musikkavspeling

- Internett (surfing, nedlasting, og andre "vanlege" ting)

- Gamle spel (for eksempel Settlers IV, C&C Red Alert 2 og den klassa der)

Det spelar inga rolle korleis maskina ser ut, bare den fungerar. Støy er heller ingen avgjerande faktor. Men sidan eg skal bygge den er det greit med eit kabinett som er OK å bygge i.

Det som hadde vore ekstra fint var om det var ei maskin av dagens generasjon, men ikkje så veldig kraftig. Altså ei maskin som er litt oppgraderingsvennleg. Stikkord er S-ATA, PCI-E og ein moderne prosessorsokkel.

Maskina skal ikkje overklokkast, så superduperdelar er ikkje nødvendig. Men det er jo fint om maskina ikkje seier pang med det første, så delar av ein viss kvalitet er OK. Budsjettet er ikkje klart, men trur ikkje noko over 4.000 er aktuelt. Han har skjerm, tastatur, mus og høgtalarar frå før.

Takk for all nyttig hjelp. :)

Edit: Prøvar å samle all info så langt i 1. innlegg.

Billigmaskin handlevogn

AMD Athlon 64 3200+ sokkel AM2

Antec SLK3000B

Asus M2V

Fortron-Source 350W 120mm, 24pin, SATA

Kingston ValueRAM DDR2-533 512 MB

Nec AD-7173

Sapphire Radeon X550 128 MB

Seagate Barracuda 7200.9 200 GB

200 GB harddiskplass er meir enn nok. Det eg er usikker på akkurat no er hovudkort, skjermkort og om eg kan bruke billigare RAM (NoName).

Den gamle maskina hans hadde:

Intel Pentium 4 2,8 GHz (sokkel 478)

512 MB RAM

ATI Radeon 9700 Pro

Hadde vore fint om det nye skjermkortet i alle fall yter noko lunde likt som det gamle, slik at ikkje maskina blir dårlegare. :)

Endret av enixitan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har laga eit oppsett no, men har eit par spørsmål:

Billigmaskin handlevogn

Den gamle maskina hans hadde:

Intel Pentium 4 2,8 GHz (sokkel 478)

512 MB RAM

ATI Radeon 9700 Pro

Av det som er viktig for spørsmålet i alle fall. Korleis er ytelsen til X1300 samanlikna med 9700 Pro? Det er jo greit med eit kort som er på nivå med det gamle, bare for å la vere å gjere maskina dårlegare i alle fall. Ser at GeForce 6200 TurboCache er billigare, er det og ein grei erstattar for 9700 Pro?

Når det gjeld RAM er eg litt usikker. Har valt Kingston, har sjølv gode erfaringar. Er NoName DDR2-533 512 MB brukeleg til denne maskina? Viss ja går det jo greit å få inn 1 GB (litt framtidstenking) utan at prisen aukar noko veldig. :)

Vil helst handle alt frå ein butikk pga. fraktkostnadar.

Endret av enixitan
Lenke til kommentar

Kan, siden maten står på ovnen og jeg må gå straks, si at det skjermkortet der har altfor mye minne.. Dvs at du betaler for minne det kortet aldri vil få bruk for. Kutt ned til 256mb minne der, og se om du får 1gb ram eventuelt en 250gb harddisk. du kan også gå bittelitt opp, til et vifteløst 7300GS som også vil fungere til ditt bruk.

For å gjøre det enklere for deg, og de som kommer med forslag til hvordan du skal bruke pengene dine så bør du legge inn alt i en handlekurv i prisguiden. Da er det også lettere å ordne slik at du kun handler fra én webshop.

Asrock er jevnt over gode og billige hovedkort, kan ikke si noe konkret om det der.

Lenke til kommentar

128MB- og 512MB-versjonen av kortet kostar akkurat det same. 256MB-versjonen kostar 588 kr, så eg ser ikkje poenget i å kjøpe den. :p

Ser at fleire av delane kun er tilgjengelege blant eit fåtal av butikkane, om nokon har forslag til komponentar som kostar noko lunde det same som er meir utbreidt blir eg glad for det. Skal setje saman ei handlevogn.

Meir enn 160 GB harddisk er ikkje nødvendig. Han har hatt ein 160 GB no, og har klart seg i lange banar med det, sjølv om 250 GB lønner seg i dag er 160 GB billigare i kroner og øre. :)

Billigmaskin handlevogn. Oppsettet er litt endra, prøvar å finne delar som er i salg fleire stader. :)

Endret av enixitan
Lenke til kommentar
128MB- og 512MB-versjonen av kortet kostar akkurat det same. 256MB-versjonen kostar 588 kr, så eg ser ikkje poenget i å kjøpe den. :p

Ser at fleire av delane kun er tilgjengelege blant eit fåtal av butikkane, om nokon har forslag til komponentar som kostar noko lunde det same som er meir utbreidt blir eg glad for det. Skal setje saman ei handlevogn.

Meir enn 160 GB harddisk er ikkje nødvendig. Han har hatt ein 160 GB no, og har klart seg i lange banar med det, sjølv om 250 GB lønner seg i dag er 160 GB billigare i kroner og øre. :)

Billigmaskin handlevogn. Oppsettet er litt endra, prøvar å finne delar som er i salg fleire stader. :)

7224826[/snapback]

ser bra ut det.

Men kan du ikke bruke noen deler fra den gamle pcen? Som f.eks ram og harddisk, muligens kabinett.

(muligens jeg missforstod, men jeg leste ikke så veldig nøye) :cool:

Lenke til kommentar

Harddisken er defekt, og skal eg bruke RAM-en må eg ty til sokkel 939 (DDR), og mistar litt oppgraderingsvennleghet.

Kabinettet er eit trongt lite HP-kabinett som eg ikkje er lysten på å bygge i. Kan jo og vere f.eks. hovudkortfesta ikkje passar, i og med at det kanskje ikkje er eit heilt standard kabinett.

Endret av enixitan
Lenke til kommentar
Harddisken er defekt, og skal eg bruke RAM-en må eg ty til sokkel 939 (DDR), og mistar litt oppgraderingsvennleghet.

Kabinettet er eit lite HP-kabinett som eg ikkje er lysten på å bygge i. Kan jo og vere f.eks. hovudkortfesta ikkje passar, i og med at det kanskje ikkje er eit heilt standard kabinett.

7225317[/snapback]

okai da så.

Kan jo selge den gamle maskinen da? Bare en liten ny HDD som skal til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...