Fredrik360 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Har nettopp fått ny xbox 360, og lurer på hva mac adresse er. Kameraten min sa at jeg måtte ordne noe med den for å koble til xbox live. Lenke til kommentar
Daffte Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hei.. Mac adresse er den fysiske adressen til maskinen. den trenger ikke,å kan ikke endres sånn uten videre. hadde ingen problemer å koble meg til live med min maskin. alle instillinger ligger klar,så det eneste du trenger å gjøre er å lage en konto.. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Det eneste som faller meg inn, er at kameraten din kanskje måtte spesfifisere xboxens mac adresse til en IP i routerens dhcp meny (slik at xboxen alltid får samme ip), og at han evt måtte lage noen regler i sin firewall/routing skulle bli okay. Prøv først, bekymringer får du tid til å tenke på hvis det ikke virker med det samme. Lenke til kommentar
Fredrik360 Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 skal prøve imorgen. Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 er vel ikke adressen til maskinen, men heller til nettverkskortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå