Simon Aldra Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Jeg må innrømme at jeg liker dette forumet meget godt. En seriøs gjeng med folk jevnt over. Men jeg må også innrømme, at hver eneste gang retningslinjene endres, er det for det værre. Spoiler i signatur er jo ypperlig. På den måten unngår en at signaturen tar for stor plass, og om du ikke vil skyve ut designet høyst midlertidig, er det så enkelt som å ikke åpne spoileren! Forøvrig kan jeg være med på at bilder i spoiler kan reageres på, men samtidig syns jeg at spoiler i seg selv bør være lov. Det samme gjelder forøvrig [quote]Dette var en morsom tråd.[/quote] også. Dette er meningsløse regler, som trolig er et resultat av en fiks idé blandt de som styrer. Jeg forstår absolutt at forumet er et privelegie, ikke en rett, men jeg kan egentlig ikke forstå hva problemet har vært. Har det vært noe problem? Det med å forby center og right er forresten så tåpelig og unødvendig at jeg ikke helt finner ord. Hvordan kom dere frem til noe så meningsløst? Endret 11. november 2006 av Simon Aldra Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Reglene er ikke meningsløse i det hele tatt. De er der for en grunn, og grunnen forsvinner ikke selv om du påstår at den ikke er der. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Kjipt at vi ikke kan bruke midt- og høyre-justering. Jeg synes min blir seende så rar ut. Faktisk så blir en liten høyrejustert blokk på tre linjer mindre synlig enn når den samme blokken er venstrejustert. Eks: Ha en fin dag! Ei saa peittaä Pain is just weakness leaving the body Ha en fin dag! Ei saa peittaä Pain is just weakness leaving the body Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Tja, det er vel ikke verre enn å midtstille signaturen uten BBcode, og heller bruke Alt+0160, som jeg har valgt å bruke for at signaturen ikke skal være venstrestilt. Det finnes da ikke noe ulovlig med det? 7251495[/snapback] Det blir ikkje meir lov sjølv om du nyttar andre metodar, poenget er ikkje kva som står i BB-koden, men kva som står i signaturen. 7251572[/snapback] Virkelig? Da må retningslinjene omformuleres. Alt+0160 er vanlig tekst, [ right] er BB-kode. De kan begge brukes for å oppnå samme effekt, men om man skal følge regelverket må førstnevnte metode brukes (og man straffes da ved å bruke flere av de tilgjengelige tegnene). Men for all del, jeg støtter at retningslinjene omformuleres, slik at Alt+0160 heller ikke er lov. Men i dag ser jeg ikke at moderatorene har støtte i regelverket om de gir warn til personer som har "ulovlig" signatur, om de har brukt lovlige metoder for å imitere en ulovlig funksjon. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Reglene er ikke meningsløse i det hele tatt. De er der for en grunn, og grunnen forsvinner ikke selv om du påstår at den ikke er der. 7262553[/snapback] Hva er da galt med den funksjonen, om jeg tør spørre? En bør aldri ha en regel uten en begrunnelse for hvorfor. Så. Hvorfor? Hva er galt med det? Refererer da spesielt til midt- og høyrestilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå