Ueland Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Til informasjon har vi nå endret retningslinjenes punkt 12 og 14. #12: Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BBKode som lar deg stille farge/størrelse, samt lar deg lage lenker. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer i Diskusjon.no sitt design, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen.Merk at signaturer med upassende innhold blir fjernet uten varsel #14: Det er ikke tillatt å ha mer enn en aktiv konto på forumet, ønsker du å lage en ny konto må din gamle konto lukkes av en administrator. Det er med andre ord ikke tillatt å ha spoilere / sitater i signaturene da signaturfeltet tross alt er et signaturfelt. Skal man plent sitere noe må man holde seg til å bruke "slikt" etc. Som det nå og er pressisert så skal signaturen ikke være lengre enn fire linjer i Diskusjon.no sitt design. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Kvifor kan ein ikkje bruke spoilerer eller sitater? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Fordi de inneholder bilder. Det er i alle fall slik jeg har fått det for meg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Fordi det er stygt. Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Bra jobba. Et skritt mot et ryddigere forum, et skritt i riktig retning.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Takk. Etterlengta endring, får litt ryddigere tråder å tråle gjennom nå. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Dvs at det ikke er lov å bruke annet enn default font type i signatur? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Dvs at det ikke er lov å bruke annet enn default font type i signatur? 7214853[/snapback] Ja jeg vil nok anta det. Det å ikke tillate quote boks synes jeg kan være ganske så uheldig i noen tilfelle. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jaggu skal det ligne på Norge, regler for alt... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jaggu skal det ligne på Norge, regler for alt... 7216489[/snapback] Forumet ville sett ut som et grisehus hvis alle skulle hatt spoilere eller animerte bilder på 200 x 500 piksler i signaturen.. Ser det på gjentatte forum.. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Fint. Sitat-boksen er stygg, dessuten tror jeg nettlesern min laster inn innholdet i de, selv om jeg ikke har åpnet sitat-boksen. Endret 4. november 2006 av Zythius Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Men hadde det ikke vært lurt å sette forbud mot farger i signaturen også? Hvis man mener quotes er irriterende, må jo det være like irriterende mener jeg. tissedam: Tror Fisk51 mente at det var nok regler som det allerede er. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Farge kan umulig være like irriterende. Sitat og skjul er store og stygge. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Test Test Test Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Ikke link i signatur lenger ? hvorfor i alle dager ? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jo? Les førsteinnlegget en gang til. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Flott tilltak, dette støttes helt ut fra min side Når det gjelder farger kunne dere godt sløyfa noen av de, ser det er noen som har veldig fargerike signaturer, men for all del det er flott som det er nå - Takker! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Ikke link i signatur lenger ? hvorfor i alle dager ? 7216784[/snapback] Link er lov, for det tar ikke mer plass enn vanlig tekst. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Ikke link i signatur lenger ? hvorfor i alle dager ? 7216784[/snapback] Link er lov, for det tar ikke mer plass enn vanlig tekst. 7216976[/snapback] #12: Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BBKode som lar deg stille farge/størrelse, samt lar deg lage lenker klippet og limt fra første post Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 #12: Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BBKode som lar deg stille farge/størrelse, samt lar deg lage lenker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå