Quir0 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 jeg har ett skjermkort som jeg ikke får vifta til å gå på men kortet lever like godt enda:O hva kan jeg gjøre med den?? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Gjøre med hva? Vifta eller skjermkortet? Vifta kan du like godt skru av og dryle i søpla, ettersom den sansynligvis er defekt. Eller sjekk viftekontakt + ledning for sikkerhets skyld. Skjermkortet kan du nok fortsatt bruke, men pass på å ikke belast det over tid da det kan ta skade av overoppheting. Endret 6. november 2006 av geir__hk Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Skjekk om ledninger og om at det ikke er støv i vifta. Ellers må du skaffe deg ny vifte før den blir overoppheta Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Gjøre med hva? Vifta eller skjermkortet? Vifta kan du like godt skru av og dryle i søpla, ettersom den sansynligvis er defekt. Eller sjekk viftekontakt + ledning for sikkerhets skyld. Skjermkortet kan du nok fortsatt bruke, men pass på å ikke belast det over tid da det kan ta skade av overoppheting. 7226749[/snapback] Bra å hive vifta uten å bytte den ut da! IKKE HIV DEN! La den stå på til du kjøpe ny! Tar du den av har GPU INGEN kjøling og vil krepere! Viften, dvs metallet som er rundt og har kontakt med GPU, vil hjelpe til å holde det litt kjølig. Kanksje kaldt nokk til at det ikke dør, men du burde kjøpe ny vifte evt skjermkort Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Var nok litt mistolkning der desverre, for jeg tok ikke høyde for at trådstarter kanskje var helt n00b heller da Lenke til kommentar
Quir0 Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 tar og bytter den ut med en ny og hiver den andre til h******! neida:P men bytter den ut. takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå