Ksungam Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 De viste nettop klippet hvor den bryllupssangeren får mikrofonen ned i halsen, og antageligvis dør etterpå. Det var litt smakløst av dem å sende dette, lurer på om de visste at han døde. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Har du en link til dette klippet? Evt. på PM? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 http://www.break.com/index/singer_chokes_on_mic.html Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hvis personen dødde, så synes jeg det var litt upassende å vise det. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Husker ikke hvor jeg leste det, men den "bryllupssangeren" er en fyr som driver med slike triks, og svelger biliardkuler og lignende. Edit: Fant 'n! Video av "Steve Star, the swallower Endret 3. november 2006 av kjerts Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Døde han da? Eller er det bare rykter? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Døde han da? Eller er det bare rykter? 7220489[/snapback] Samme spørsmål florerer hos meg Men uansett, synes det er respektløst om han virkelig døde... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå