BigJackW Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hei Jeg har nettopp kjøpt meg noe nytt hardware. HK: https://prisguiden.no/product.php?product_id=25503 GFX: https://prisguiden.no/product.php?product_id=42524 og både HK og GFX støtter sli. Men det fulgte ikke med noe SLI-bro ? Skal den følge HK eller GFX? Jeg kjøpte på Netshop. Skal jeg kontakte de å kreve det eller ? Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 det følger med hovedkort Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Men det gjorde det ikke Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Det skal følge med hovedkort normalt sett, men det hovedkortet du har der støtter ikkje SLI offesielt så sli-bro er ikkje med i pakken... Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Hva mener du med at det ikke støtter offesielt ? Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hovedkortet er basert på NF4 Ultra chipsettet som ulikt NF4 SLI, ikkje støtter SLI. Du kan likevel kjøre SLI på DFI NF4 Ultra kortet enten ved å bruke hacka drivere eller ein liten hardware mod... Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Hovedkortet er basert på NF4 Ultra chipsettet som ulikt NF4 SLI, ikkje støtter SLI. Du kan likevel kjøre SLI på DFI NF4 Ultra kortet enten ved å bruke hacka drivere eller ein liten hardware mod... 7213601[/snapback] hmm..ok Men, hvorfor er det to PCI-Ekspress porter da? Det er jo lagd for sli, og følger ikke med bro Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Nja DFI hevder at det er for å kunne bruke 4 skjermer... 2 pci express 16x porter er ikkje nødvendigvis lagd for SLI, det kan brukes til både crossfire og til å bruke fleire skjermer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå