Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Hjelp til div verktøy(Kapp- og gjærsag, stikksag)

Anbefalte innlegg

Hei,

Driver å pusser opp litt i leiligheten min og har tenkt å kjøpe inn litt verktøy. Trenger kapp- og gjærsag, stikksag, grei laservater. Kjøpte meg en stikksag på europris tror jeg, funka en gang og så knakk noe inni den. Kosta 198kr, så kunne vel ikke vente så mye. Men har heller ikke lyst til å betale alt for mye. Har sett litt på clas ohlson og biltema, er det noe som kan anbefales derfra? Har er Black&Decker drill og er veldig fornøyd med den. Vil ikke ha noe altfor komplisert, men vil ha noe som holder en del år.

Takker for alle tips

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ved kjøp av verktøy som skal bare brukes litt av og til vil jeg anbefale bosch, da en grønn bosch.

Forskjellen på grønn og blå bosch er at de grønne er for hobbybrukeren og de blå for proffe.

Men de grønne er helt topp å bruke, har selv en grønn sirkelsag fra bosch og denne er helt topp å bruke, til en pris på ca 1000kr så vil jeg si at dette er et veldig bra kjøp.

Du får de billigere men da var de som regel ikke lenge.

Lenke til kommentar
Ved kjøp av verktøy som skal bare brukes litt av og til vil jeg anbefale bosch, da en grønn bosch.

Forskjellen på grønn og blå bosch er at de grønne er for hobbybrukeren og de blå for proffe.

Men de grønne er helt topp å bruke, har selv en grønn sirkelsag fra bosch og denne er helt topp å bruke, til en pris på ca 1000kr så vil jeg si at dette er et veldig bra kjøp.

Du får de billigere men da var de som regel ikke lenge.

7267908[/snapback]

hmm.. leste for en tid siden en test i et tysk forbrukermagasin: Bosch kom egentlig ikke så bra ut der. Dyrt og egentlig bare i gjennomsnittet.

Husker ikke hva de anbefalte, men hvis du har et spesiellt merke kan du bare google det. Mange europeiske nettsider med tester over alt mulig.

Lenke til kommentar

Kan være det.

Har bare gode erfaringer med bosch jeg og jeg bruker bosch og annet verktøy hver dag i yrket mitt.

I forhold til dewalt syns jeg bosch er ganske mye bedre, da tenker jeg på de blå boschene da. Men begynner man å prate om makita og panasonic blir plutselig saken en annen da det dette verktøyet er overlegent ovenfor bosch.

Og her spurte trådstarter om nogenlunde billig verktøy og da vil jeg anbefale bosch fordi det varer og funker bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...