TeggY Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Da har dere spilt like lenge. 7237159[/snapback] Det kan nok stemme. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Hmm. Hvordan ville Bon Jovis "It's My Life" blitt? It's my spam and it's now or never I ain't gonna post forever I just wanna spam while I'm unbanned It's my spam Endret 7. november 2006 av Marley Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Forslag til sang: "Spam, spam og mere spam". Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Hmm. Hvordan ville Bon Jovis "It's My Life" blitt? It's my spam and it's now or never I ain't gonna post forever I just wanna spam while I'm unbanned It's my spam 7237581[/snapback] Skriv gjerne videre Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Kan noen skrive om teksten på Satyricons "KING!" til "SPAM!"? That would've been phun. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hvorfor skjer det ikke noe her? Vi vil ha flere sanger! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 tja, du har vel rett i det. får vel skrive noen til snart Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg leste på VGnett idag at det er krangel internt i bandet, er dette noe dere kan bekrefte eller avkrefte? Grunnen var visst at Ismann hadde gjort underslag på penger dere hadde fått for et spilleoppdrag. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg leste på VGnett idag at det er krangel internt i bandet, er dette noe dere kan bekrefte eller avkrefte? Grunnen var visst at Ismann hadde gjort underslag på penger dere hadde fått for et spilleoppdrag. 7313628[/snapback] Vi vil ikke gå ut med noen offisiell uttalelse. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Jeg begår bare underslag når jeg er lettere blakk, så det har nok skjedd i løpet av forrige uke Endret 19. november 2006 av Iceman™ Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Når jeg tenker meg om trenger vi kanskje en manager/agent, som kan fikse spillejobber og slikt, og hindre at penger blir underslått.. *hint hint* Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg tenkte jeg skulle søke på den jobben. Men etter å ha sett hvordan Iceman oppfører seg backstage etter konsert ble jeg i tvil. Kan hende dere mottar en søknad fra meg snart. Skal jeg sende søknad /m CV pr. PM til en av dere ? eller hvordan foregår det. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Kan hende dere mottar en søknad fra meg snart. Skal jeg sende søknad /m CV pr. PM til en av dere ? eller hvordan foregår det. 7315038[/snapback] Send søknad med CV til meg. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg tenkte jeg skulle søke på den jobben. Men etter å ha sett hvordan Iceman oppfører seg backstage etter konsert ble jeg i tvil. 7315038[/snapback] Desto større grunn for deg til å sende søknad, så du kan slå hardt ned på alle som stjeler. Send meg en kopi av søknaden, er du snill. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Fint, skal bare få itak i kopi av noen attester først. Et fint tips nå i disse tider er å lage en "ånei, SO er stengt..*løpe og kutte seg* emo-sang" Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Fint, skal bare få itak i kopi av noen attester først. Et fint tips nå i disse tider er å lage en "ånei, SO er stengt..*løpe og kutte seg* emo-sang" 7317398[/snapback] Og om vi attpåtil tar med en real kutting av håndledd i selve live-utgaven, kan det bli en meget kort sang, slutten på vår karriere og en genial gimmick for å selge flere plater. Døde artister selger Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Vel, en liten bump. Men nå som vi har tatt oss inn i desember, og dermed også adventstiden, må vi begynne å lage julesang-spoofs. Så, hvem vil begynne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Denne tråden bør vel bumpes nå som bandet har startet opp igjen? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Ny sang! Theory of a deadman - Point to prove Spam Rats - The point that you've been spamming Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor This thread is going to hellBut believe me I didn't do it You spammed it alone And now they call you a spammer Didn't think it would take this long to see the things that you've been doing Didn't think I could wait this long to make the point that you've been spamming Just when you think you've found a friend That's when they call you spammer Just when you think that life is dull That's when they call you spammer Didn't think it would take this long to see the things that you've been doing Didn't think I could wait this long to make the point that you've been spamming Didn't think it would take this long to see the things that you've been doing Didn't think I could wait this long to make the point that you've been spamming I wish we all could spam it I wish we all could spam it I wish we all could spam it I wish we all could try, try, try Didn't think it would take this long to see the things that you've been doing Didn't think I could wait this long to make the point that you've been spamming Didn't think it would take this long to see the things that you've been spamming Didn't think I could wait this long to make the point that you've been spamming The point that you've been spamming The point that you've been spamming Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå