DE1 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg kan være låtskriver, keyboard og fotograf samtidig..Jeg lærer TeggY keyboard, vedder på at jeg har spilt lengre enn han.. 7223347[/snapback] Jeg har spilt siden 2. klassen ca. 7223519[/snapback] Det betyr at du har spilt i 9 eller 10 år? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Rotta har fått navnet Mirris. Oppkalt etter Mirna aka Demille. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Rotta har fått navnet Mirris. Oppkalt etter Mirna aka Demille. 7225902[/snapback] hoho Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg har afrikatrommer. Ganske god også ^^ Lenke til kommentar
Erren Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Mer Jokke fra meg. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Melodi: Jokke og Valentinerne med Tourettes - Spenn Nytt navn: Gi meg spam Skrevet av: Hippie-Erlend Vers: De beste innlegga var dem som jeg posta i smug Og de beste testene var dem som bare var ljug Her blar jeg i en seksjon med hjertet og tankene vrengt Hos amobil er alle tulletrådene stengt for lengst Bridge: Jeg vil prate om kvitost og gulost og damer Jeg vil krangle om pizza og dumme reklamer Ref: Gi meg spa-am Gi meg spa-ha-ham Gi meg spam så jeg slipper å følge med Spam så jeg alltid kan brøle og le Gi meg spam som jeg kan nyte pizza'n med Vers: [modulert] Jeg går i Siste Ordet og poster fra ræva Får en warn i trynet, nå blir jeg kanskje pælma [anti-modulert ] Jeg later som jeg aldri fikk besjeden og poster i vei Men nå er B-real sur, så det er best å skjerpe seg Bridge: Jeg vil prate om frokost og brenning av bilhjul Jeg vil at en tysker skal spørre "bist du schwul?" Ref: Gi meg spa-am Gi meg spa-ha-ham Gi meg spam så jeg slipper å følge med Spam så jeg alltid kan brøle og le Gi meg spam som jeg kan nyte pizza'n med Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Det betyr at du har spilt i 9 eller 10 år? 7224152[/snapback] Godt mulig. Lenge har du spilt? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Det betyr at du har spilt i 9 eller 10 år? 7224152[/snapback] Godt mulig. Lenge har du spilt? 7227258[/snapback] Siden jeg begynte i 1..Nå går jeg 10. Altså ganske nøyaktig 10. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Mer Jokke fra meg. 7226073[/snapback] Får jeg foreslå "Her kommer spammen?" Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Her kommer spammen Er du av typen som aldri poster seriøst og som aldri heller prøver no' særlig på å gjøre det Er du ansett som en kul spammer fordi du stort sett alltid gidder å poste tull har du problemer med å omgås overdrevent seriøse folk Du e'kke aleine vi er mange som har det sånn Er du den typen som liker å sitte sitte inne på forumet når sola skinner er du av typen som er svak for spam men bare på skjermen og bare når vi ikke får warn Da har du problemer ifølge peanøtthjernemoderatorforbundet men du e'kke aleine vi er mange som har det sånn Folkens jeg kommer med nyheter fra moderatorteamet jeg må be om absolutt seriøsitet ventetida er over det kommer til å falle spam i natt her kommer spammen her kommer den kule fine tida. her kommer spammen, endelig bråk å få la-la-la-lei-lei...... Er du av typen som lar deg irritere av folk som alltid skal imponere med datakunnskaper har du en datamaskin har du internett så har du alt du trenger for å leve for.... spamme Her kommer spamme her kommer den kule fine tida. her kommer spammen endelig bråk å få Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Nyeste hit fra Frichassé? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Vil ikke være ei sur fitte, men det der var en voldtekt av en god sang! Vet at Jokke ikke var så veldig nøye med rim, men rytme hadde han alltid. Prøvde meg på en sang jeg også. Skrev om en gammel slager. Noen formuleringer som var litt drøye, men pytt pytt. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Originalband og tittel: Alphaville - forever young Ny tittel: Forever spam Omskrevet av: Vegard_ Let's spam in style, let's spam for a while No one will moderate us if we go hide You write like a monkey, spell like a donkey Just pray I don't press "report" Let us be leet, and let us spam forever The admins have power, but we claim to be clever Having our own threads, keeping clear of our heads The postcount's for the free man I'm looking forward to LarsP is back One thing is sure, I still miss Zeromac Too many members cleared of the space Just good we have the... the WHinerz Forever spam, I want to see forever spam If you really will be banned forever, forever and ever Skarstad is gnawing like a party rat Snorre is braggin' 'bout his brand new hat Sooner or later they all will be banned Unless we still spam It's not easy to talk against the dot Counting three words, now Dahl won't report Spam is like garbage in the bar The bar is my star So many threads being locked away So many lol-s you forgot to say So many topics in the daily press I couldn't care less! Forever spam, I want to see forever spam If you really will be banned forever, forever and ever Forever spam, I want to see forever spam If you really will be banned forever, forever, forever... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Originalband: AlphavilleOriginaltittel: Big in Japan Ny tittel: Spam like a man Omskrevet av: Vegard_ Spamming Siste Ordet Nineteen users glimpsing shortly at my post and avatar I had one illusion That you'd ever care if I wrote moro with an extra r But you didn't, very well, someone else will always tell Mods are heading for this room again Try to spam me if you can Even Bundy called you man tonight, your e-penis is bigger than mine And it's big in Japan, tonight Making your pants look tight, big in Japan and your real one should be too Big in Japan, alright, let me spam here by your side Your e-penis is just huge in Japan, yeah, it's big in Japan One green name there on my screen Adding warnings to the mean and many more who do deserve The evening's old, the night is too I'm gonna spam for more than two, and maybe even more You said what you said to me, now I'll spam for more than three Mods regret they're in this room again Try to spam me if you can Bundy will say I'm a man tonight, my e-penis is big in Japan Yes, it's big in Japan, tonight Growing an inch, just tonight, big in Japan and my real one is too Big in japan, alright, you can spam here by my side If your e-penis is big in Japan, yes, it's big in Japan Lenke til kommentar
Kulan_Snær Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Joda joda, mere fra meg Melodi: I don't feel like Dancin' Nytt Navn: I don't feel like Spammin' Log in on the Forum with a feeling like 'what to spam?' My account might get banned but I got another one. Good luck bannin' nothin' can stop me you clowns. No wonder I feel so powerful when you all got downs. So I spam along when I see my favourite thread. I'm gonna be the one who spams it right. You should know I even got my own spamming room. Look's like I resisted another ban tonight. But I don't feel like spammin' When the moderators say. Stop spammin' you fool. Or else we're gonna perma ban you today. Does it look like I care, because I don't anyway. But I don't feel like spammin' No sir, no spammin' today. Don't feel like spammin', spammin' Even if i find nothin' better to do Don't feel like spammin', spammin' Why'd you give me a warning when I'm not in the mood? Don't feel like spammin', spammin' Rather go outside if I can't go and spam you. Threads come and threads go just like the old empires. When all you do is removing my posts and call that versatile. You've banned me so many times it makes me confused. Then why can't I keep spammin' when I got nothing to lose? So I'll just pretend that I know what the f**k you mean. And I'm gonna tell the forum that this account is mine. Just please understand, when I see you ban me again. If you stop doing it then it will all be fine. But I don't feel like spammin' When the moderators say. Stop spammin' you fool. Or else we're gonna perma ban you today. Does it look like I care, because I don't anyway. But I don't feel like spammin' No sir, no spammin' today. Don't feel like spammin', spammin' Even if i find nothin' better to do Don't feel like spammin', spammin' Why'd you give me a warning when I'm not in the mood? Don't feel like spammin', spammin' Rather go outside if I can't go and spam you. You're just trying to make this forum go around. But all my spamming makes your hearth start to pound. Just face the truth that I pwn you all the way to the heaven light. But I don't feel like spammin' When the moderators say. Stop spammin' you fool. Or else we're gonna perma ban you today. Does it look like I care, because I don't anyway. But I don't feel like spammin' No sir, no spammin' today. Don't feel like spammin', spammin' Even if i find nothin' better to do Don't feel like spammin', spammin' Why'd you give me a warning when I'm not in the mood? Don't feel like spammin', spammin' Rather go outside if I can't go and spam you. Life goes on Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 dunkdunkdunkdunkdunk bambam dunkdunkdunk 7222934[/snapback] Har du spilt trommer før? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Har du spilt trommer før? 7233168[/snapback] dunkdunkdunkdunk bambambam dunkdunk drrdrr dunkdunkdunkdunkdunk Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Har du spilt trommer før? 7233168[/snapback] dunkdunkdunkdunk bambambam dunkdunk drrdrr dunkdunkdunkdunkdunk 7233202[/snapback] Nok nå, skriv heller tekst til Moderator blues.... Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Nok nå, skriv heller tekst til Moderator blues.... 7233418[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor I Don't Like Moderators The moderator rights are inside their heads Gets switched to nazimods. And nobody's gonna spam today, They're going to make them stop the spam. And Ueland doesn't understand it, He always said they was as good as gold. And he can see no reason 'Cause there are no reasons What reason do you need to be shown? Tell me why? I don't like Moderators. Tell me why? I don't like Moderators. Tell me why? I don't like Moderators. I want to spam The whole day down. The SO5 is kept so clean As it spams to a waiting world. And Simen1 feels so shocked, Ueland's world is rocked, And their thoughts turn to Their own little spam. Sweet spam ain't so peachy keen, No, it ain't so neat to admin defeat. They can see no reasons 'Cause there are no reasons What reason do you need to be shown? Tell me why? I don't like Moderators. Tell me why? I don't like Moderators Tell me why? I don't like Moderators. I want to spam The whole day down. All the spamming's stopped in the forum now They wants to spam with their posts a while. And school's out early and soon we'll be learning And the lesson today is how to spam. And then the moderators crackles, And the admin crackles, With the spa, and the how's and why's. And he can see no reasons 'Cause there are no reasons What reason do you need to die? Tell me why? I don't like Moderators. Tell me why? I don't like Moderators. Tell me why? I don't like Moderators. I want to spam The whole day down. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Du må jo skrive at den er dedikert til jarmo Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Nok nå, skriv heller tekst til Moderator blues.... 7233418[/snapback] I got the blues *ratamdamdam* I got the bluues *ratamdamdam* I got the moderators all hate me and give me lots of warns because i haven't read the rules-blues. *ratamdamdam* Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Trengsel etter flere musikere i bandet? Jeg kan spille trompet, piano/keyboard, gitar, bass og trommer. Og blokkfløyte. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Det betyr at du har spilt i 9 eller 10 år? 7224152[/snapback] Godt mulig. Lenge har du spilt? 7227258[/snapback] Siden jeg begynte i 1..Nå går jeg 10. Altså ganske nøyaktig 10. 7230145[/snapback] Da har dere spilt like lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå