Luchy Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Eyh, Luchy, hva har du kalt sangen min for no rart? Originalen heter Øl, så da skal jo selvsagt min versjon hete Spam. EDIT: Jeg har forresten lyst til å være med som seriøs gitarist også, så kan vi underholde på neste HW-lan. 7221936[/snapback] Husk å skriv navn på sanger dere skriver Vi er et sløvt band 7222158[/snapback] Med meg som sjef, så må det bli slik. 7222279[/snapback] Vi er alle sjef Endret 5. november 2006 av Luchy Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Til dere som mener at tromming er bare å dælje vilt: prøv å spille en random sang fra VH1 top #100 Rock 100% rett. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Til dere som mener at tromming er bare å dælje vilt: prøv å spille en random sang fra VH1 top #100 Rock 100% rett. 7222925[/snapback] dunkdunkdunkdunkdunk bambam dunkdunkdunk Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Vi er alle sjef 7222907[/snapback] Jeg er sjefgroupie. Det holder lenge for meg! Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Ok pro-jonas, har en utfordring til deg: <--Klikkbar smiley, det der, Jonas. Endret 5. november 2006 av Edge Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Ok pro-jonas, har en utfordring til deg: <--Klikkbar smiley, det der, Jonas. 7222956[/snapback] dunkdunk drrdrr dunkdunk drrdrr Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 dunkdunk drrdrr dunkdunk drrdrr 7222987[/snapback] Det er meningen at du skal spille det og filme. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg kan være låtskriver, keyboard og fotograf samtidig.. Jeg lærer TeggY keyboard, vedder på at jeg har spilt lengre enn han.. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg ønsker meg dobbelpedal til mitt tromme sett <3 Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg ønsker meg dobbelpedal til mitt tromme sett <3 7223478[/snapback] Dobbepedal er sexy. Men ikke så sexy som to basstrommer Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Tre basstrommer er sexyest! Jeg ønsker meg oså dobbeltpedal, men mest av alt ønsker jeg meg en fungerende hi-hat, ordentlig crash-symbal (bruker nå toppen til en gammel hi-hat) og nye skinn. Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 hahahahaha, kunne tenke meg å høre lyden i settet ditt. Atm har jeg ikke trommer, men bruker de som står på skolen. På musikkskolen har de et deilig pearlsett, med dobbelpedal, 4 cymbaler, 4 tammer og greier Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg kan være låtskriver, keyboard og fotograf samtidig..Jeg lærer TeggY keyboard, vedder på at jeg har spilt lengre enn han.. 7223347[/snapback] Jeg har spilt siden 2. klassen ca. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 hahahahaha, kunne tenke meg å høre lyden i settet ditt. Atm har jeg ikke trommer, men bruker de som står på skolen. På musikkskolen har de et deilig pearlsett, med dobbelpedal, 4 cymbaler, 4 tammer og greier 7223498[/snapback] Skinnene er ikke dårlige, de er bare ikke min stil. Problemet er cymbalene. Riden funker, men crashen er ikke-eksisterende, og hi-hat-clutchen rotet en kompis bort. Er kjipt å spille uten ordentlige cymbaler =/ Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg stepper gjerne inn enten som "babe tester" eller danser. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg stepper gjerne inn enten som "babe tester" eller danser. 7223771[/snapback] Beklager. Som den karismatiske lead-gitaristen er det min oppgave å gjennomteste alle groupiesene. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg stepper gjerne inn enten som "babe tester" eller danser. 7223771[/snapback] Beklager. Som den karismatiske lead-gitaristen er det min oppgave å gjennomteste alle groupiesene. 7223780[/snapback] Hu sez jur lid gitarist? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hu sez jur lid gitarist? 7223806[/snapback] Jeg kan rive av hodet ditt? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Akkurat nå holder jeg på med en ny tekst. Den heter: A moderator has caught another spammer edit: Ferdig med sangen nå, og her er den Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor A moderator has caught another spammer I've been spamming for so long For someone to close the topic And I've been searching for someone Someone to ban me now And I've been searching for someone Anyone to help me cure my spam A moderator has caught another spammer And the spammer's name is blame What are my options? When the topic i'm spamming gets closed What are my options? When all my spamming fails The words you now are reading Are meant to be spam I hoped for spamming but now I'm leaving Cause I fear I will be banned And to not do more spamming Is too much for me to bare And since the moderatros is my weakness I choose the spammers path What are my options? When the topic i'm spamming gets closed What are my options? When the last topic has been closed? What are my options? When the topic i'm spamming gets closed So what are my options? When my spam is all that remains Endret 5. november 2006 av Luchy Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hu sez jur lid gitarist? 7223806[/snapback] Jeg kan rive av hodet ditt? 7223809[/snapback] *mumle noe om at Spinal Tap hadde to* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå