Kulan_Snær Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hei sann. Kom på at dere burde ha en norsk sang om spam også, og hvilket enstavelsesord på norsk finnes det en sang om? Riktig: Øl! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Melodi: Jokke og Valentinerne med Tourettes - Øl Tekst: Hippie-Erlend Vers: Barnsligheten sitter tungt igjen Folka snakker overklokking, drit i dem Leter etter tullprat, ingenti-ing Det han trenger nå er medisin En gamer-tråd har aldri vært så døll Skulle gjerne heller rabla ned litt bøll Barnsligheten sitter tungt igje-en Det han trenger nå er medisin Ref: Å, i OT-baren er det masse spam I OT-baren er det masse spam! Vers: På amobil der er det mye bra Men ganske lite gøy å fnise av En tur i Siste ordet for en pra-at Håper lille Vetle står parat Ref: For i OT-baren er det masse spam I OT-baren er det masse spam! Spam i vei, nå! [solo] Bridge: På amobil har Are kalt ham slem Nå skal han ta den første linken hjem! Ref: For i OT-baren er det masse spam I OT-baren er det deilig spam Åh, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam Åh, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam! Vet ikke hvor bra den faller i smak, og den kan sikkert fikses til å bli litt morsommere og mer internt, men jeg synes ideen er fin. 7218363[/snapback] Alle sangene er no like koslie! Spam Rats /love BloodEx your personal crappy song writah Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Haha, mange bra sanger her ja :!: Stå på Spam Rats! Lenke til kommentar
Kulan_Snær Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Haha, mange bra sanger her ja :!: Stå på Spam Rats! 7218750[/snapback] Hvis du har lest min sang 'Forum Spam Rat' så blir den sånn ti tusen ganger bedre hvis du faktisk hører melodien fra American Idiot samtidig! Hvis du vil prøve så finner du melodien.. å filmen for den saks skyld her. Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Spell no stones 'a*snøvle* Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kan jeg være oljefatslager? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Spell no stones 'a*snøvle* Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kan jeg være oljefatslager? 7219057[/snapback] Kan du... slå på oljefat? Vi har mange folk som slår på ting nå, men jo fler jo bedre. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Haha, synes dere skal ta med sangen Hippien skrev. :!: Lenke til kommentar
Kulan_Snær Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Haha, synes dere skal ta med sangen Hippien skrev. :!: 7219144[/snapback] Luchy er ute akkurat nå så han fikser vel d når han kjem heim Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Luchy er ute akkurat nå så han fikser vel d når han kjem heim Jokka...? :!: Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Jeg spiller jo trommer til vanlig da, dere mangler jo trommis 7218169[/snapback] Vi har en som kan slå på pinner og klage på maten, men en som behersker slagverk hadde ikke vært å forakte. 7218193[/snapback] Solid har trukket seg. Han skal/har sluttet å være på HW forumet. Så vi har en plass åpen for trommis eller en fyr som slår på oljefat Newt32: Han heter ikke Jokka lengere MeVoN: Jada, jeg tar med vær sang som blir postet Første side er blitt oppdatert Endret 4. november 2006 av Luchy Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Dag-Erik; Du er med! Låtskriver? 7215354[/snapback] Låtskriver, piano/keyboard/orgel/gitar.. Edit: Lurer på om det er gøy å skrive sang rett etter fest jeg.. Endret 5. november 2006 av DE1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg spiller jo trommer til vanlig da, dere mangler jo trommis 7218169[/snapback] Vi har en som kan slå på pinner og klage på maten, men en som behersker slagverk hadde ikke vært å forakte. 7218193[/snapback] Jeg behersker slagverk, som tidligere nevnt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg behersker slagverk, som tidligere nevnt. 7220698[/snapback] Jeg og! Musikklinja Kan jeg få spille triangel eller tamburin? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 .patrick er jævlig god på bongotrommer Lenke til kommentar
Kulan_Snær Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg behersker slagverk, som tidligere nevnt. 7220698[/snapback] Jeg og! Musikklinja Kan jeg få spille triangel eller tamburin? 7221288[/snapback] Slagverk er kos Du trenger bare noe å slå med å noe å slå på så er du trommis Litt langt hår funker fett d å Lenke til kommentar
Erren Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Eyh, Luchy, hva har du kalt sangen min for no rart? Originalen heter Øl, så da skal jo selvsagt min versjon hete Spam. EDIT: Jeg har forresten lyst til å være med som seriøs gitarist også, så kan vi underholde på neste HW-lan. Endret 5. november 2006 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 EDIT: Jeg har forresten lyst til å være med som seriøs gitarist også, så kan vi underholde på neste HW-lan. 7221936[/snapback] Hør på denne karen, dette er den beste ídéen på lenge. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 EDIT: Jeg har forresten lyst til å være med som seriøs gitarist også, så kan vi underholde på neste HW-lan. 7221936[/snapback] Hør på denne karen, dette er den beste ídéen på lenge. 7222089[/snapback] Hva? Er det ingen som har foreslått det før? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hva? Er det ingen som har foreslått det før? 7222122[/snapback] Vi er et sløvt band Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Vi er et sløvt band 7222158[/snapback] Med meg som sjef, så må det bli slik. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Gi meg noen noter og akkorder, og jeg stiller opp med keyboard på neste hw-lan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå