DE1 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Skrev sang i går i de sene nattetimer Melodi: Johnny Cash Tekst: Dag-Erik I hurt my rats today To see if they still feels I focus on the tail The only thing that's big The needle tears a hole The rat familiar sting Try to kill they all away But I remember everyone [Chorus:] What have you become My sweetest friend Everyone I know runs away In the hole And you could have them all My empire of rats I will let they down I will make they hurt I wear this crown of rats Upon my rat-chair Full of broken rats I cannot repair Beneath the stains of SO The rats disappear You are someone else I am still not here [Chorus:] What have you become My sweetest friend Everyone I know runs away In the hole And you could have them all My empire of rats I will let they down I will make they hurt If you could start again A million miles away I would keep myself I would find a way (to you) Og nei, det er svært lite riktig engelsk.. tar det slik det høres best ut. Endret 4. november 2006 av DE1 Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Dag-Erik; Du er med! Låtskriver? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hvordan greide jeg å gå glipp av dette..? Jeg burde få en hedersplass. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Vi må lage en sang som hedrer Bundy! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hvordan greide jeg å gå glipp av dette..? Jeg burde få en hedersplass. 7215510[/snapback] Det kunne jo vært en plass som het: Mushi - mushi. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Hvordan greide jeg å gå glipp av dette..? Jeg burde få en hedersplass. 7215510[/snapback] Gruopie? Dag-Erik: Jeg putter sangen din i første post Endret 4. november 2006 av Luchy Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Gruopie? 7215684[/snapback] Nei, må være høyere oppe enn det. Er trossalt den største spammeren som fortsatt er på forumet. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Håhå, mushi kan sy sceneoutfitene! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Skriv opp Demille som groupie. Jeg har ikke spurt henne, men jeg vet at hun vil. 7214096[/snapback] Seff Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg er våken med ekstrem fyllesyke i tr00 Spam Rats-stil. Good morning fellow members! Nå, for å finne gitaren og riffe litt. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Nå, for å finne gitaren og riffe litt. 7215944[/snapback] Lyd-opptak i dag? Prøv å lage noe til "I love rats" Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Gruopie? 7215684[/snapback] Nei, må være høyere oppe enn det. Er trossalt den største spammeren som fortsatt er på forumet. 7215838[/snapback] hmm, da må finne ut hva Lenke til kommentar
Kulan_Snær Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Nja, har ikke noe bedre å gjøre mens jeg venter på at Luchy skal bli færdi å spise! træging! ^^ Melodi: American Idiot Tekst: BloodEx Don't wanna be a forum spam rat. Don't want to be marked as a lamer. And why do you all hate me so much? I'm just a passioned forum gamer. Welcome to the life of a spammer. I even got my own forum hammer. Don't hate me 'cos you suck so hard. Spamming is so damn funny. I don't even need any money. So don't get mad 'cos I pwn you all. All night and day I spam you. And you just whine to the moderators buhu. You think your posts are so cute. But when I start spamming you just scream w00t. Welcome to the life of a spammer. I even got my own forum hammer. Don't hate me 'cos you suck so hard. Spamming is so damn funny. I don't even need any money. So don't get mad 'cos I pwn you all. Don't wanna be a forum spam rat. One forum controlled by the noobs. It all makes me wanna spam more. Because I'm a forum spamming wh**e. Welcome to the life of a spammer. I even got my own forum hammer. Don't hate me 'cos you suck so hard. Spamming is so damn funny. I don't even need any money. So don't get mad 'cos I pwn you all. Vel, ka kan man si... lite å gjøre Endret 4. november 2006 av BloodEx Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hah, noe av det mest kreative OT-Baren har sett på en stund. Jeg tror jeg kan si at vers-riffet og refreng-riffet er ferdig på Spam Spree. Jobber med introen, hvor jeg skal prøve å bruke litt trash metal. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Da har jeg lagd Spam Spree. Ble rimelig fornøyd, ettersom at det er min første skikkelige sang som jeg har lagd selv. Måtte dessverre hakke det opp i biter, men nå, starten går altså sånn. Opptaksutstyret er forøvrig dritdårlig. Endret 4. november 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Da har jeg lagd Spam Spree. Ble rimelig fornøyd, ettersom at det er min første skikkelige sang som jeg har lagd selv. Måtte dessverre hakke det opp i biter, men nå, starten går altså sånn. Opptaksutstyret er forøvrig dritdårlig. 7216533[/snapback] Genialt! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg spiller jo trommer til vanlig da, dere mangler jo trommis Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg spiller jo trommer til vanlig da, dere mangler jo trommis 7218169[/snapback] Vi har en som kan slå på pinner og klage på maten, men en som behersker slagverk hadde ikke vært å forakte. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 En off topic post + svar på denne er slettet. Geir Lenke til kommentar
Erren Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Hei sann. Kom på at dere burde ha en norsk sang om spam også, og hvilket enstavelsesord på norsk finnes det en sang om? Riktig: Øl! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Melodi: Jokke og Valentinerne med Tourettes - Øl Tekst: Hippie-Erlend Vers: Barnsligheten sitter tungt igjen Folka snakker overklokking, drit i dem Leter etter tullprat, ingenti-ing Det han trenger nå er medisin En gamer-tråd har aldri vært så døll Skulle gjerne heller rabla ned litt bøll Barnsligheten sitter tungt igje-en Det han trenger nå er medisin Ref: Å, i OT-baren er det masse spam I OT-baren er det masse spam! Vers: På amobil der er det mye bra Men ganske lite gøy å fnise av En tur i Siste ordet for en pra-at Håper lille Vetle står parat I Siste ordet er det underholdningstid Demille og Pjuus er i en bitter strid Marley gjør sin spesialite-et Skryter av sin seksualitet Ref: For i OT-baren er det masse spam I OT-baren er det masse spam! Spam i vei, nå! [solo] Bridge: På amobil har Are kalt ham slem Nå skal han ta den første linken hjem! Ref: For i OT-baren er det masse spam I OT-baren er det deilig spam Åh, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam Åh, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam! Vet ikke hvor bra den faller i smak, og den kan sikkert fikses til å bli litt morsommere og mer internt, men jeg synes ideen er fin. Hvis noen får det for seg at teksten ikke passer helt til melodien, så er det nok noen opptakter og bindebuer som må legges merke til. Bare les et par ganger, så fersker nok de fleste rytmen. EDIT: Noen skrivefeil her og der. Fysj-fysj. Endret 4. november 2006 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå