jojo123 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 "Smoke on the rat!" Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 "Smoke on the rat!" 7213808[/snapback] Sangen om en dust som prøvde å brenne en rotte, men det ble bare litt glør i pelsen før rotte-armadaen kom og spiste han levende. Hva med Master of Rats, Careful With That Axe, Ratman, Enter Ratman, Rat Scratch Fever, Number of the Rat og klassikeren Iron Rat. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) "Smoke on the rat!" 7213808[/snapback] We all came in to SO5 On the top of OT-Baren To spam before the mods could ban us We didn't have much time Jarmo and his cronies Were snooping all around And some stupid would report us Kill our fun before it began Smoke on the Spam Rats, fire in the sky Eller noe deromkring Det der var hastverksarbeid, må snart pakke ned maskina. edit: her har vi forsåvidt originalteksten: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor We all came out to montreuxOn the lake geneva shoreline To make records with a mobile We didnt have much time Frank zappa and the mothers Were at the best place around But some stupid with a flare gun Burned the place to the ground Smoke on the water, fire in the sky Endret 3. november 2006 av Iceman™ Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Seven Nation Rat-army. Another hair at the rat. Rat, rat, rat! I got rats Rat blues Rottan Anna Vi sitter her i buret og spelar lite RotA. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Skriv mer Frichassé Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Rottan Anna Vi sitter her i buret og spelar lite RotA. 7213886[/snapback] Hahaha! Nå lo jeg godt, dette vil vi se mer av, og husk: "Vi stjeler ikke, vi bare låner." Pass deg for Lars Ulrich, han liker visst ikke låning. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Kan dere ikke bare starte en tegneserieklubb som alle de andre nerdene? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg skjønner ikke at SO-gjengen gidder å bruke så mye energi på å være tilbakestående. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg har ingen gode nå. Jeg tror jeg har brukt dagens kvote fantasi. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Kan dere ikke bare starte en tegneserieklubb som alle de andre nerdene? 7213960[/snapback] Jeg skjønner ikke at SO-gjengen gidder å bruke så mye energi på å være tilbakestående. 7213967[/snapback] Er det noen som tvinger dere til å lese her? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Kan dere ikke bare starte en tegneserieklubb som alle de andre nerdene? 7213960[/snapback] Nei Jeg skjønner ikke at SO-gjengen gidder å bruke så mye energi på å være tilbakestående. 7213967[/snapback] Unik heter det Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Er det noen som tvinger dere til å lese her? 7213982[/snapback] Er det noen som tvinger dere å bruke et ellers helt ok forum til dette tullet? Jeg er så forbanna lei av alle dimlingene her som spammer ned med dritt som dere kunne ha tatt over MSN. DET ER INGEN SOM BRYR SEG! HYSJ! Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Er det noen som tvinger dere å bruke et ellers helt ok forum til dette tullet? Jeg er så forbanna lei av alle dimlingene her som spammer ned med dritt som dere kunne ha tatt over MSN. DET ER INGEN SOM BRYR SEG! HYSJ! 7213996[/snapback] Du kan kalle det det du vil. Nei, det er ingen som bryr seg. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) De må da få lov til å lage et band, om noen år ser du de på idol. 1 sted må de starte! Endret 3. november 2006 av DNA Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Er det noen som tvinger dere til å lese her? 7213982[/snapback] Er det noen som tvinger dere å bruke et ellers helt ok forum til dette tullet? Jeg er så forbanna lei av alle dimlingene her som spammer ned med dritt som dere kunne ha tatt over MSN. DET ER INGEN SOM BRYR SEG! HYSJ! 7213996[/snapback] Uannsett hva du sier så vil det ikke hjelpe. hvis du ikke bryr deg så ikke post her, værre er det ikke skal jeg si deg. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 kan jeg være med som bygde fylikk? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Uannsett hva du sier så vil det ikke hjelpe. hvis du ikke bryr deg så ikke post her, værre er det ikke skal jeg si deg. 7214010[/snapback] Det rare er at han fortsatt er i tråden. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Uannsett hva du sier så vil det ikke hjelpe. hvis du ikke bryr deg så ikke post her, værre er det ikke skal jeg si deg. 7214010[/snapback] Det rare er at han fortsatt er i tråden. 7214017[/snapback] Han liker vel tekstene dine Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Uannsett hva du sier så vil det ikke hjelpe. hvis du ikke bryr deg så ikke post her, værre er det ikke skal jeg si deg. 7214010[/snapback] Jo, noen må ta et standpunkt mot denne dritten som florerer på forumet. Jeg er forumets Neo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå