Herr Brun Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Spell no Metallica a! 7213271[/snapback] Vil du være med å spille gitar? 2 gitarer er alltid fett. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Spell no Metallica a! 7213271[/snapback] Bær deg ått, ællt tel si ti. Du æ vel itte stibbin væ? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg og Marley på øksene, det skal bli harmony, det. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Spell no Metallica a! 7213271[/snapback] Vil du være med å spille gitar? 2 gitarer er alltid fett. 7213276[/snapback] Jeg er ram på gitar. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Så du er med Marley? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Count me in. Nå fikk jeg lyst til å spille faktisk. *dra frem gitaren og spille litt Opeth* Endret 3. november 2006 av Marley Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Spam Spree I write the words! I post the shit! And all the nerds Are reading it! It makes no sense at all. It's SPAM! (som kommer fra resten av bandet som roper inn i mikrofonen) It's a spam spree! It's raining spam on the internet! It's a spam spree! How many warns am i gonna get? Spam spree! I start a thread, With no general meaning. I hope the mods are dead, So they won't start screaming, And start giving me baaaaans! IT'S SPAM! (Igjen, resten av bandet) It's a spam spree! It's raining spam on the internet! It's a spam spree! How many permbans can I get? Spam spree! Solo Spam Spree! How can the mods put up with all this off-topic insanity? All the posts are just spamming the forums beyond all recognition! The posts are about propaganda for Christianity. If they aren't then it's flirting or 1337sp33k or Duellen-competitions! It's a spam spree! It's raining spam on the internet! It's a spam spree! How many permbans can I get? Spam spree! Heftige greier for en dust som meg Endret 3. november 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Nydelige greier Stonemeister. Jeg selv holder på med å lage en tekst til "Teh Forumers" Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 If they aren't then it's flirting or 1337sp33k or Duellen-competitions! 7213471[/snapback] Lenke til kommentar
Erren Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 JEg kan godt være med på et av disse instrumentene: Gitar(og el-, selvsagt), bass, saksofon, trombone, baryton eller trommer. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 JEg kan godt være med på et av disse instrumentene:Gitar(og el-, selvsagt), bass, saksofon, trombone, baryton eller trommer. 7213552[/snapback] Du kan spille på pinner! =D Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Herlig herlig! Får vi noen fete riff til dette eller? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 JEg kan godt være med på et av disse instrumentene:Gitar(og el-, selvsagt), bass, saksofon, trombone, baryton eller trommer. 7213552[/snapback] Er du en bedre trommis enn Solid? Isåfall blir Solid bare personen som klager på at tingene vi får på intervjuer/konserter/andre arrangementer. Primadonnaen kalles vel de. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Kanskje ikke den beste, men min tekst til "Teh Forumers" Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Teh Forumers: You'll find us in SO5 We hang there all day long The topic of the day is alwyas spam, spam, spam, spam We are teh forumers and we... spam, spam, spam, spam coz we are teh forumers We're all happy spamming and we're all on drugs Ecstacy, marihuana, heroin and we... spam, spam, spam, spam coz that is what we do coz that is what we love we're teh forumers the day is over we go to sleep and dream dreams about... spam, spam, spam, spam yeah... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Herlig herlig! Får vi noen fete riff til dette eller? 7213566[/snapback] Jeg sitter og tenker hvordan det skal høres ut, men jeg bringer de til live på gitaren i morgen, og hvis tråden lever legger jeg muligens ut lydklipp. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hvordan er egentlig synspunktene våre på å "stjele" melodier fra andre band? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hvordan er egentlig synspunktene våre på å "stjele" melodier fra andre band? 7213728[/snapback] Å stjele, eller å låne? Jeg ser ikke bort ifra at jeg tar i bruk noen teknikker fra mer kjente gitarister enn meg selv. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Fuck it! It's all about the rats! Right? Endret 3. november 2006 av Luchy Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Fuck it! It's all about the rats! Right? 7213773[/snapback] Ten-four. Når jeg kommer i det kreative hjørnet, kan det forventes litt diverse busmekk av Deep Purple-låter. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Fuck it! It's all about the rats! Right? 7213773[/snapback] Hell yeah! Bare vi kan rattyficate det vi låner går det bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå