Luchy Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Medlemmer av Spam Rats: Luchy - Vokalist Stonemeister - Gitarist Herr Brun - Kordame/mann og basist Iceman™ - "spiller" tuba mens han står i bagrunnen og tror han er kul Frichassé - e-instrumentalist og grafisk designer TeggY - Keyboard'er Marley - Gitarist "ram på gitar" Hippie-Erlend - Trommis og låtskriver Vegard_ - El-bassist Groupies: Aidskake - Sjef-groupie Demille - Groupie Historie: Vi kom på denne geniale ideen i SO5. Vi er noen karer som ville finne på noe spennende og artig, og det har vi fått til. Dette er våres lille "prosjekt". Bandet er seriøst på sin måte, noe som gjør oss unik, veldig unik. Vi er et band som holder oss på rock metall sjangereren. Medlemmene i bandet er alle spesielle på vær sin måte. Vi har alle våres problemer som inneholder narkotika, vold, dop osv. Når det kommer til å produsere noe så er vi bare så vidt kommet igang med noen ideer. Vi har tenkt å lage noen tekster. Spam like a man Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Skrevet av: Vegard_Melodi: Alphaville - Big in Japan Spamming Siste Ordet Nineteen users glimpsing shortly at my post and avatar I had one illusion That you'd ever care if I wrote moro with an extra r But you didn't, very well, someone else will always tell Mods are heading for this room again Try to spam me if you can Even Bundy called you man tonight, your e-penis is bigger than mine And it's big in Japan, tonight Making your pants look tight, big in Japan and your real one should be too Big in Japan, alright, let me spam here by your side Your e-penis is just huge in Japan, yeah, it's big in Japan One green name there on my screen Adding warnings to the mean and many more who do deserve The evening's old, the night is too I'm gonna spam for more than two, and maybe even more You said what you said to me, now I'll spam for more than three Mods regret they're in this room again Try to spam me if you can Bundy will say I'm a man tonight, my e-penis is big in Japan Yes, it's big in Japan, tonight Growing an inch, just tonight, big in Japan and my real one is too Big in japan, alright, you can spam here by my side If your e-penis is big in Japan, yes, it's big in Japan Forever spam Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Skrevet av: Vegard_Melodi: Alphaville - forever young Let's spam in style, let's spam for a while No one will moderate us if we go hide You write like a monkey, spell like a donkey Just pray I don't press "report" Let us be leet, and let us spam forever The admins have power, but we claim to be clever Having our own threads, keeping clear of our heads The postcount's for the free man I'm looking forward to LarsP is back One thing is sure, I still miss Zeromac Too many members cleared of the space Just good we have the... the WHinerz Forever spam, I want to see forever spam If you really will be banned forever, forever and ever Skarstad is gnawing like a party rat Snorre is braggin' 'bout his brand new hat Sooner or later they all will be banned Unless we still spam It's not easy to talk against the dot Counting three words, now Dahl won't report Spam is like garbage in the bar The bar is my star So many threads being locked away So many lol-s you forgot to say So many topics in the daily press I couldn't care less! Forever spam, I want to see forever spam If you really will be banned forever, forever and ever Forever spam, I want to see forever spam If you really will be banned forever, forever, forever... A moderator has caught another spammer Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Skrevet av: LuchyMelodi: Madness has caught another victim Vers: I've been spamming for so long For someone to close the topic And I've been searching for someone Someone to ban me now And I've been searching for someone Anyone to help me cure my spam A moderator has caught another spammer And the spammer's name is blame Ref: What are my options? When the topic i'm spamming gets closed What are my options? When all my spamming fails vers The words you now are reading Are meant to be spam I hoped for spamming but now I'm leaving Cause I fear I will be banned And to not do more spamming Is too much for me to bare And since the moderatros is my weakness I choose the spammers path Ref: What are my options? When the topic i'm spamming gets closed What are my options? When the last topic has been closed? What are my options? When the topic i'm spamming gets closed So what are my options? When my spam is all that remains Gi meg spam Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Skrevet av: Hippie-ErlendMelodi: Jokke og Valentinerne med Tourettes - Spenn Vers: De beste innlegga var dem som jeg posta i smug Og de beste testene var dem som bare var ljug Her blar jeg i en seksjon med hjertet og tankene vrengt Hos amobil er alle tulletrådene stengt for lengst Bridge: Jeg vil prate om kvitost og gulost og damer Jeg vil krangle om pizza og dumme reklamer Ref: Gi meg spa-am Gi meg spa-ha-ham Gi meg spam så jeg slipper å følge med Spam så jeg alltid kan brøle og le Gi meg spam som jeg kan nyte pizza'n med Vers: [modulert] Jeg går i Siste Ordet og poster fra ræva Får en warn i trynet, nå blir jeg kanskje pælma [anti-modulert ] Jeg later som jeg aldri fikk besjeden og poster i vei Men nå er B-real sur, så det er best å skjerpe seg Bridge: Jeg vil prate om frokost og brenning av bilhjul Jeg vil at en tysker skal spørre "bist du schwul?" Ref: Gi meg spa-am Gi meg spa-ha-ham Gi meg spam så jeg slipper å følge med Spam så jeg alltid kan brøle og le Gi meg spam som jeg kan nyte pizza'n med Spam Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Skrevet av: Hippie-ErlendMelodi: Jokke og Valentinerne med Tourettes - Øl Vers: Barnsligheten sitter tungt igjen Folka snakker overklokking, drit i dem Leter etter tullprat, ingenti-ing Det han trenger nå er medisin En gamer-tråd har aldri vært så døll Skulle gjerne heller rabla ned litt bøll Barnsligheten sitter tungt igje-en Det han trenger nå er medisin Ref: Å, i OT-baren er det masse spam I OT-baren er det masse spam! Vers: På amobil der er det mye bra Men ganske lite gøy å fnise av En tur i Siste ordet for en pra-at Håper lille Vetle står parat I Siste ordet er det underholdningstid Demille og Pjuus er i en bitter strid Marley gjør sin spesialite-et Skryter av sin seksualitet Ref: For i OT-baren er det masse spam I OT-baren er det masse spam! Spam i vei, nå! [solo] Bridge: På amobil har Are kalt ham slem Nå skal han ta den første linken hjem! Ref: For i OT-baren er det masse spam I OT-baren er det deilig spam Åh, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam Åh, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam! Forum spam rat Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Skrevet av: BloodExMelodi: American Idiot Don't wanna be a forum spam rat. Don't want to be marked as a lamer. And why do you all hate me so much? I'm just a passioned forum gamer. Welcome to the life of a spammer. I even got my own hammer. Don't hate me 'cos you suck so hard. Spamming is so damn funny. I don't even need any money. So don't get mad 'cos I pwn you all. All night and day I spam you. And you just whine to the moderators buhu. You think your posts are so cute. But when I start spamming you just scream w00t. Welcome to the life of a spammer. I even got my own hammer. Don't hate me 'cos you suck so hard. Spamming is so damn funny. I don't even need any money. So don't get mad 'cos I pwn you all. Don't wanna be a forum spam rat. One forum controlled bythe noobs. It all makes me wanna spam more. Because I'm a forum spamming wh**e. Welcome to the life of a spammer. I even got my own hammer. Don't hate me 'cos you suck so hard. Spamming is so damn funny. I don't even need any money. So don't get mad 'cos I pwn you all. I hurt my rats Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Skrevet av: Dag-ErikMelodi: Johnny Cash I hurt my rats today To see if they still feel I focus on the tail The only thing that's big The needle tears a hole The rats familiar sting Try to kill them all away But I remember everyone [Chorus:] What have you become My sweetest friend Everyone I know runs away In the hole And you could have them all My empire of rats I will let them down I will make them hurt I wear this crown of rats Upon my rat-chair Full of broken rats I cannot repair Beneath the stains of SO The rats disappear You are someone else I am still not here [Chorus:] What have you become My sweetest friend Everyone I know runs away In the hole And you could have them all My empire of rats I will let them down I will make them hurt If you could start again A million miles away I would keep myself I would find a way (to you) Spam Spree Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Skrevet av: Stonemeister I write the words! I post the shit! And all the nerds Are reading it! It makes no sense at all. It's SPAM! It's a spam spree! It's raining spam on the internet! It's a spam spree! How many warns am i gonna get? Spam spree! I start a thread, With no general meaning. I hope the mods are dead, So they won't start screaming, And start giving me baaaaans! IT'S SPAM! It's a spam spree! It's raining spam on the internet! It's a spam spree! How many permbans can I get? Spam spree! Solo Spam Spree! How can the mods put up with all this off-topic insanity? All the posts are just spamming the forums beyond all recognition! The posts are about propaganda for Christianity. If they aren't then it's flirting or 1337sp33k or Duellen-competitions! It's a spam spree! It's raining spam on the internet! It's a spam spree! How many permbans can I get? Spam spree! Teh forumers Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Skrevet av: Luchy You'll find us in SO5 We hang there all day long The topic of the day is alwyas spam, spam, spam, spam We are teh forumers and we... spam, spam, spam, spam coz we are teh forumers We're all happy spamming and we're all on drugs Ecstacy, marihuana, heroin and we... spam, spam, spam, spam coz that is what we do coz that is what we love we're teh forumers the day is over we go to sleep and dream dreams about... spam, spam, spam, spam yeah... I love my rat Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Skrevet av: Frichassé I have a nice rat. The rat has no name. The rat is not fat. The rat is not lame. I love my rat! I love my rat! We are the Spam Rats. We are a band from SO. Now I am very tired. I don't want to write more. I have to go to work, or else I will be fired. The next president in USA is Al Gore. I love my rat! I love my rat! Hvis det er flere som vil være med i bandet så kan det alltids fikses. Har du noe spennende å bidra med så skal vi se over saken. Noen personer som ikke er med i bandet har skrevet sanger og vi setter stor pris på dette. Mvh Spam Rats Endret 10. februar 2007 av Luchy Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 En erfaren låtskriver hadde ikke vært å forakte? Samt en sponsor, så vi faktisk får spilt sammen. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg kan skrive en sang. Om jeg gidder. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Tenkte jeg skulle skrive en tekst til The Forumers Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg kan lage sangen med samme navnet som bandet. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Jeg vil være med! Gi meg en rolle Luchy! Endret 3. november 2006 av TeggY Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) ja det er jo du som eier maskoten, så du kan vel lage en sang og dedikere den til rotta de TeggY: Har du noe å bidra med da? Du vet jeg elsker deg, men det er ikke nok Endret 3. november 2006 av Luchy Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Anmoder om tillatelse til å skrive om Deep Purple-tekster til vårt formål? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 skal ikke stoppe deg, så skriv i vei du Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Om TeggY kan spille keyboard, så synes jeg han skal få en plass så lenge keyboardet hans kan lage sirenelyder Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 ja det er jo du som eier maskoten, så du kan vel lage en sang og dedikere den til rotta de TeggY: Har du noe å bidra med da? Du vet jeg elsker deg, men det er ikke nok 7213198[/snapback] Kjærlighet ødela nesten Spinal Tap, så det må være noe mer som får han inn i bandet. Jeg setter meg på låtskriving i morgen. Da skal jeg også begynne med rifflaging. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Om TeggY kan spille keyboard, så synes jeg han skal få en plass så lenge keyboardet hans kan lage sirenelyder 7213227[/snapback] Såklart! Jeg kan lage maaaange lyder på keyboardet mitt. Inkl. toner. Endret 3. november 2006 av TeggY Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Hva sier dere gutter? Er han med? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 I have a nice rat. The rat has no name. The rat is not fat. The rat is not lame. I love my rat! I love my rat! We are the Spam Rats. We are a band from SO. Now I am very tired. I don't want to write more. I have to go to work, or else I will be fired. The next president in USA is Al Gore. I love my rat! I love my rat! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Genialt Frichassé. Skal oppdatere første post! Men hva heter sangen? I love my rat? Endret 3. november 2006 av Luchy Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Om TeggY kan spille keyboard, så synes jeg han skal få en plass så lenge keyboardet hans kan lage sirenelyder 7213227[/snapback] Såklart! Jeg kan lage maaaange lyder på keyboardet mitt. Inkl. toner. 7213234[/snapback] Jeg må si jeg stiller meg litt tvilende til konseptet toner, mulig det er noe vi kan prøve etterhvert Men for sirenelydene synes jeg du er med, og om du i tillegg kan få til sånne "boing"-lyder, så har du ikke noe annet valg enn å være med. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Såklart! Jeg kan lage maaaange lyder på keyboardet mitt. Inkl. toner. 7213234[/snapback] Ditt talent vil være stort i forhold til resten av bandet, du er med. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tulla, alle er kjempedyktige (TeggY også), vi er et bra band. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Men hva heter sangen? I love my rat? 7213247[/snapback] Vi sier det. Jeg har ikke noe melodi da. Det får noen andre ta seg av. Endret 3. november 2006 av Frichassé Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Jeg må si jeg stiller meg litt tvilende til konseptet toner, mulig det er noe vi kan prøve etterhvert Men for sirenelydene synes jeg du er med, og om du i tillegg kan få til sånne "boing"-lyder, så har du ikke noe annet valg enn å være med. 7213249[/snapback] Skjønner at du er tvilende til tonene, men jeg skal si deg en ting.. Jeg vet om folk som faktisk bruker det i sangene sine! Sprø folk altså, men resultatene kan overraske. Men, jeg kan holde meg til "boing", "bæææbuuuuu" og "biiiiiip" og hva du enn vil. Endret 3. november 2006 av TeggY Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Spell no Metallica a! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå