Wolfman83 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Har kjøpt kondensfjerner med stoffet propanol-2 som jeg tenker å bruke for å rengjøre gammel kjølepasta med, men hva bruker dere for å gnu propanolen på cpu med? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Har kjøpt kondensfjerner med stoffet propanol-2 som jeg tenker å bruke for å rengjøre gammel kjølepasta med, men hva bruker dere for å gnu propanolen på cpu med? 7213157[/snapback] etter kva eg har lest så er q.tips gode å bruke! Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Og kaffefilter.. De loer ikke.. Lenke til kommentar
Wolfman83 Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Og kaffefilter.. De loer ikke.. 7213651[/snapback] ja tenkte på det der med lo.. noe annet enn kaffefiltr som egner seg? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Kaffefilter og evt. "Rød sprit" skal klare seg, er dog litt usikker med rød spriten, men har hørt den kan brukes med forsiktighet om du får termisk pasta på flere steder enn ønsket. Det heter termisk pasta, ikke kjølepasta. Kjølepasta er noe som brukes i forbindelse med avkjøling, ikke varmeøverføring. Hadde du hatt kjølepasta på en cpu ville stoffet tatt fyr og nådd 400C^^ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Lofrie bandasjer, kjøpes på apotek. Funka flott for meg. Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Isopropanol og noe som ikke loer det er det beste... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 eller kjøpe et cleaning sett til 98 på komplett? Det holder dog lenge. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 brukte bare rødsprit og vanlig papir jeg, funka fett det. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Brukte selv Q-tips (en haug) og isopranol. Det funket som bare det. Noe mer avansert er vel egentlig ikke nødvendig. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Brukte selv Q-tips (en haug) og isopranol. Det funket som bare det. Noe mer avansert er vel egentlig ikke nødvendig. 7253324[/snapback] holder med q tips også da.. Lenke til kommentar
CVboy Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 lurer bare på en ting, går det greit å bruke aceton til å rense med? legger jo ikke igjen noe rester slik som rød-sprit og sann gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå