PeGe87 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Nå har jeg prøvt å installere xp i tre dager. har feilsøkt å prøvt d meste uten noe vellykket resultat. Problemet er at jeg får bluescreen hver gang jeg prøver å installere xp, og bluescreenen kommer opp hver gang inst. programmet er ferdig med å formatere harddisken å begynner å kopiere installasjonsfiler over på disken, da kommer jeg som gjernest halvveis. Av og til kommer det opp beskjed om at dein ikke kan kopiere navngitte filer pga skade, så får jeg valget om å trykke enter for å prøve en gang til, eller esk for å hoppe åver filen. når jeg har trykket esc x antall ganger får jeg bluescreen. Der er da snakk om en ny sammensatt maskin. Systmet det gjelder er: KN9-SLi AM2 hovedkort AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2GHz Socket AM2 Kingston DDR2 HyperX PC6400 1024MB CL4 ATI Radeon x1600 pro 512GB skjermkort Western Digital Raptor 74GB SATA På forhånd takk. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Prøv å oppdatere bios på HK først. Sjekk at alle kabler står i som de skal. Ta ut alle minnebrikker bortsett fra en evnt bytt på hvilken som står i. Gå over instillinger i bios en gang til. Lenke til kommentar
jeps79 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 akkurat det samme skjedde meg, prøv å ta ut den ene rambrikken, eller den andre. funket for meg, sjekket rammen etterpå med et program men fant ikke noe feil på rammen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå