Gå til innhold

Ekstremt billige skjermer!

Zonda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke faktisk sånn at de må gi til den prisen som er oppgitt?! uansett hvor feil det var...

Kjøpte spill som var feilprisa med 200kr på elkjøp engang og der fikk jeg spillet til den prisen (men tror de retta det ganske fort etterpå)...

Men her gjelder det jo egentlig non tusen kr forskjell da :p

Lenke til kommentar
lol det er bare viewsonic skjermene som er feil prisa :p Massiv tabbe frå leverandør då :) Tviler på om nokon av butikkene er villing til å levere til denne prisen men hadde vert morrsomt å prøvd  :!:

7212988[/snapback]

Var Sony skjermer som var feilprisa på onsdagen. Så er feil fra leverandør.

~ Medion

Lenke til kommentar

Et Viewsonic 40" LCD-TV koster 1800 på directbuy! Dette er jo en feil på over 12 000,-

Fint om tiiim har rett, men de reserverer seg jo på sidene mot nettopp feilprising. Hadde jo vært litt fint hvis de ikke hadde oppdaget noe på mandag, og så bare sendt ut mange skjermer til lavpris.... Har lyst på 40" TV!

På Amentio står det da vitterlig "Kjøp" ved skjermene.

Endret av Zonda
Lenke til kommentar
Bestilt fra directbuy. Tviler på at jeg får den, men det får så være.

7212949[/snapback]

Jeg også... Betalt med visa til og med...

7213017[/snapback]

Samme her. Dvs. med mastercard. Er veldig spent på om jeg faktisk får den. Trenger ny skjerm, men har dårlig råd. 17" med riper i er ikke så veldig morsomt :p

Lenke til kommentar
Et Viewsonic 40" LCD-TV koster 1800 på directbuy! Dette er jo en feil på over 12 000,-

Fint om tiiim har rett, men de reserverer seg jo på sidene mot nettopp feilprising. Hadde jo vært litt fint hvis de ikke hadde oppdaget noe på mandag, og så bare sendt ut mange skjermer til lavpris.... Har lyst på 40" TV!

På Amentio står det da vitterlig "Kjøp" ved skjermene.

7213032[/snapback]

aaahh do-oh... glemte jo at de reserverer seg mot sånt :!:

Men der er ikke sikkert alle sidene har husket å skrive at de reserverer seg mot feilprising etc :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...